  • 1. Data: 2011-07-17 22:37:13
    Temat: laptop - zamiast Dell D630
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    Witam,

    Zapytam bo mam dylemat.
    Chcialbym zamienic mojego Della D630 na cos bardzie porecznego, bo 2,5 kg
    to za duzo, nawet jak sie siedzi na klopie i czyta ;)

    Tak sie zastanawiam czy do czytania PDF i RDP/Putty potrzebne mi 14 cali i
    czy nie wziasc takiego 12 calowego, na przyklad Asusa 1215 na Atomie.

    Czego oczekiwałbym od nowego laptopa, to
    - matowa matryca i obudowa
    - uklad klawiszy jak w Dellu, czyli oddzielone lekko kursory od pozostalych

    -
    vissim