  • 1. Data: 2011-07-16 14:29:58
    Temat: jak przeistnstalowac Xp Home na Win 7 Prof
    Od: "Kedarby" <a...@h...pl>

    Witam!
    musze przeinstalowac Win Xp Home na Win 7 prof mam pytanie jak to zrobic aby
    nie trzebabyloinstalowac od nowa tserownikow i programow

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-07-16 15:22:37
    Temat: Re: jak przeistnstalowac Xp Home na Win 7 Prof
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 16.07.2011 16:29, Kedarby pisze:
    > musze przeinstalowac Win Xp Home na Win 7 prof mam pytanie jak to zrobic aby nie
    trzebabyloinstalowac od nowa tserownikow i programow

    http://www.ntg.prv.pl/

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 3. Data: 2011-07-16 20:16:54
    Od: Piotrek <b...@o...pl>

    Dnia Sat, 16 Jul 2011 16:29:58 +0200, Kedarby napisał(a):

    > Witam!
    > musze przeinstalowac Win Xp Home na Win 7 prof mam pytanie jak to zrobic aby
    > nie trzebabyloinstalowac od nowa tserownikow i programow
    >

    > pozdrawiam

    XP uaktualnić do Visty. Potem Vistę uaktualnić do 7 prof, ale tylko 32 bit.

  • 4. Data: 2011-07-17 06:31:10
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kedarby napisa?(a):

    > musze przeinstalowac Win Xp Home na Win 7 prof mam pytanie jak to zrobic aby
    > nie trzebabyloinstalowac od nowa tserownikow i programow

    Zacznij od sprawdzenia kompatybilnosci zasilacza ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 5. Data: 2011-07-17 10:27:15
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > musze przeinstalowac Win Xp Home na Win 7 prof mam pytanie jak to zrobic
    > aby nie trzebabyloinstalowac od nowa tserownikow i programow

    Najpierw zapytac na odpowiedniej grupie.

    --
    Pozdr