  • 121. Data: 2010-04-16 07:52:41
    Temat: Re: zdjęcie pary prezydenckiej
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 16 Kwi, 08:03, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Sorry, ale moi kumple muszą przekroczyć jakiś poziom... no, przynajmniej
    > inteligencji.

    Masz bardzo rozdęte ego, spuść z niego nieco powietrza, bo naprawdę
    jesteś śmieszny, a czasami wręcz żałosny.

  • 122. Data: 2010-04-16 08:34:27
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Anonymouse pisze:

    > Masz bardzo rozdęte ego, spuść z niego nieco powietrza, bo naprawdę
    > jesteś śmieszny, a czasami wręcz żałosny.

    Żal ci, że nie chcę z tobą babek lepić? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 123. Data: 2010-04-16 08:55:23
    Od: K <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    In <3...@n...onet.pl> p...@p...onet.pl wrote:
    > Dobra - moze sprobuje powrocic do tematyki grupy, ktora chyba umknela
    > kilkadziesiat postow wyzej. Ktos robil, ma dobre zdjecia naszej
    > HISTORII ktora sie obecnie dzieje? Abstrahujac od jej ocen. Rzadko sie
    > zdarza, by miec mozliwosc uczstnictwa w tak burzliwych, ciekawych (??)
    > i na pewno wartych dokumentacji momentach....

    Tak zrobil. Czterdziesci cztery tysiace fotoreporterow prasowych,
    blogerow i innych osob, ktore mialy w koncu "profesjonalna" okazje do
    przetestowaniu aparatu.

    --
    K ______ http://rewers.blogspot.com

  • 124. Data: 2010-04-16 08:58:32
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hq8jvf$s6u$2@news.task.gda.pl>,
    Mariusz [mr.] nabazgrał:

    > Rozumiem, że w pozostałych swoich wypowiedziach stosujesz identyczną
    > (chciałem napisać: podobną, a to już brak precyzji) logikę?

    Staram się.

    > Nie
    > używasz słów pół, połowa, itp. terminów z zakresu logiki i matematyki
    > stosowanych potocznie w języku polskim, bo w świecie rzeczywistym nie
    > wystąpiła jeszcze nigdy prawdziwa połowa?

    Terminów matematycznych używam wtedy, gdy coś koncepcyjnie odpowiada
    jakiemuś modelowi. W szczególności nie robię ciągu geometrycznego
    z wartości, których w ogóle nie da się skwantyfikować...

    > Nie tylko język - fotografia też jest pełna wszelkich analogowych
    > niekonsekwencji i niedokładności z którymi mózg zdrowego człowieka
    > doskonale sobie radzi. Masz z tym jakiś problem?

    Nie mam problemu ze stwierdzeniem, że jakiś aparat ma dwa razy większą
    funkcjonalność, bo marketoidowi udało się wymienić dwa razy więcej funkcji.
    Mam problem ze stwierdzeniem, że średnio kobiety są o 80% bardziej zadowolone
    z życia, gdy ich pośladki staną się o 66% jędrniejsze.

  • 125. Data: 2010-04-16 10:31:23
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 16 Kwi, 10:34, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Żal ci, że nie chcę z tobą babek lepić? :)

    No i widzisz, powyższą swoją wypowiedzią dokładnie potwierdziłeś moją
    tezę.

    Dlaczego ma mi być żal, że nie chcesz lepić babek ze mną? No zastanów
    się chłopie przez chwilę nad sobą. Dobrze by było abyś jednak
    wcześniej odkręcił zaworek.

  • 126. Data: 2010-04-16 12:57:14
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "PaPi" <...@...3> wrote in message news:4bc6e75f$1@news.home.net.pl...

    > Moze byloby i ciszej gdyby nie to, ze Jaroslaw w poniedzialek jako
    > kandydat PiS na prezydenta zrobi wszystko by zdyskontowac zarowno
    > tragiczna smierc jak i miejsce pochowku swojego brata podczas kampanii
    > wyborczej.

    Podalbys numery lotto na przyszla srode lepiej.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 127. Data: 2010-04-16 13:03:43
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "adam" <j...@o...maile.com> wrote in message
    > Użytkownik "TheGuru" napisał

    > Wiedzę o cechach charakteru Jarosława (imiona i nazwiska pisze się z dużej
    > litery) czerpiesz z tych samych, wiarygodnych źródeł, które dotąd
    > opisywały cechy Lecha - pewniki które od kilku dni sypią się w drobny mak
    > ?
    > Czy może znasz osobiście i możesz coś więcej na ten temat powiedzieć ?
    >
    > Nie czujesz jakiegoś dysonansu w tym wszystkim ?
    > Nie czujesz, że przez ładnych parę lat robiono nas w konia ?

    Zadnych koalicji z Samoobrona tez nie bylo. Albo byly, ale prezydent nigdy
    nie zapowiedzial, ze ich nie bedzie.

    W konia faktycznie ktos nas tu robi. Glownie osoby, ktorym z zalobnego
    przemeczenia mozgi przestaly dzialac prawidlowo i przescigaja sie teraz w
    wynoszeniu na piedestal osob, ktore przez kilka ostatnich lat krytykowaly.

    Jak ja, kurwa, nie lubie hipokrytow.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 128. Data: 2010-04-16 13:07:59
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message
    > Marek Wyszomirski napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Który za życia także podzielił rodaków na fanatycznych zwolenników i
    > fanatycznych przeciwników. Podobnie też prostestowano przed jego
    > pochówkiem na Wawelu.
    >
    > Swoją drogą warto też się zastanowić skąd się, w końcu narodowa,
    > tradycja o tym aby nie mówić źle o zmarłych wzięła ;)

    To jedynie pokazuje klase (albo jej brak raczej) polityki polskiej.
    Nawolywania o zalobe, ktora sami zdeptuja takimi przepychankami z opinia
    publiczna sa po prostu zenujace.

    Odrobina taktu wystarczylaby, zeby prezydenta pochowac w warszawie, obok
    innych w niczym szczegolnym nie zasluzonych prezydentow. Rzad zachowal by
    twarz, obywatele nie protestowaliby. Ale po co, lepiej polskim stylem
    zewrzec zwieracz, bo "tak ma byc" a lud niech slucha.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 129. Data: 2010-04-16 13:34:11
    Temat: Re: Reasumujac....
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "turystka" napisał
    ...czyli podsumowujac Panow wywody, pozwole sobie zacytowac Stanislawa
    Lema:

    " Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na
    świecie jest tylu idiotów. "
    -- Stanisław Lem
    ------------------

    Wypada dodać iż jest to wartość sama w sobie i raczej wzbogaca niż zubaża.

    adam

  • 130. Data: 2010-04-16 15:47:29
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-04-16 01:29, nb pisze:

    > Ja na odwrót. Po raz pierwszy od paru lat zajrzałem do polskich gazet.
    > Wydaje mi się, że nic nie wniosły ponad to, czego dowiedziałem się
    > gdzie indziej. Nie wiem, czy nastawiać się na telewizję, bo tej to
    > nawet zagranicznej jeszcze nie oglądałem. Warto?

    Powiem krótko, nie warto.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.