    From: "kamil" <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: zdjęcie pary prezydenckiej
    Date: Fri, 16 Apr 2010 14:03:43 +0100

    "adam" <j...@o...maile.com> wrote in message
    news:4bc5b4ab$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "TheGuru" napisał

    > Wiedzę o cechach charakteru Jarosława (imiona i nazwiska pisze się z dużej
    > litery) czerpiesz z tych samych, wiarygodnych źródeł, które dotąd
    > opisywały cechy Lecha - pewniki które od kilku dni sypią się w drobny mak
    > ?
    > Czy może znasz osobiście i możesz coś więcej na ten temat powiedzieć ?
    >
    > Nie czujesz jakiegoś dysonansu w tym wszystkim ?
    > Nie czujesz, że przez ładnych parę lat robiono nas w konia ?

    Zadnych koalicji z Samoobrona tez nie bylo. Albo byly, ale prezydent nigdy
    nie zapowiedzial, ze ich nie bedzie.

    W konia faktycznie ktos nas tu robi. Glownie osoby, ktorym z zalobnego
    przemeczenia mozgi przestaly dzialac prawidlowo i przescigaja sie teraz w
    wynoszeniu na piedestal osob, ktore przez kilka ostatnich lat krytykowaly.

    Jak ja, kurwa, nie lubie hipokrytow.

    Pozdrawiam
    Kamil