  • 21. Data: 2009-02-20 10:35:11
    Temat: Re: zdjęcia w złym oświetleniu?
    Od: j...@a...at

    On 20 Feb., 11:25, "DS" <d...@g...pl> wrote:
    > Chodzi o dodatkowy aparat do robienia zdjęć BEZ LAMPY osób w ciemnych
    > pomieszczeniach (dokładnie to postacie w słabo oświetlonych wnętrzach -
    > zakaz lampy i statywu). Zależy mi głównie na oddaniu nastrojowego światła i
    > refleksów świetlnych.
    > PS. Może mniej teorii a więcej propozycji sprzętu.
    > Darek

    w gre wchodza tylko 2 aparaty compaktowe.
    lumix lx3
    i sigma dp2

  • 22. Data: 2009-02-20 10:40:18
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    j...@a...at wrote:

    > i sigma dp2

    Wiadomo już kiedy ma się wreszcie pokazać?

  • 23. Data: 2009-02-20 11:24:28
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Za dwa tygodnie pokażą m4/3 z 20/1.7

    Ale to nie jest kompakt...

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 24. Data: 2009-02-20 11:28:30
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Jan Rudziński wrote:

    > Ale to nie jest kompakt...

    Będzie chyba wielkości Sigmy.

  • 25. Data: 2009-02-20 18:54:52
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gnlkhp$jik$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Marx <M...@n...com> wrote:

    > kazdy ze stopka na lampe i zewnetrzna lampa

    Czy potrafisz przeczytac post na ktory odpowadasz? Przeciez nawet go
    zacytowales...

    TA

  • 26. Data: 2009-02-21 19:33:52
    Od: Marx <M...@n...com>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > Czy potrafisz przeczytac post na ktory odpowadasz? Przeciez nawet go
    > zacytowales...

    ale to jedyna sensowna rada
    aby robic zdjecia potrzebne jest swiatlo
    jak swiatla nie ma - to mozna wlaczyc lampe ... albo isc spac
    Marx

  • 27. Data: 2009-02-24 10:47:35
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl>

    > =======
    > No nie opowiadaj kolego takich rzeczy bo jeszcze ktoś uwierzy.
    > W scenach dynamicznych nie można zwiększyć czasu ekspozycji
    > powyżej minimum gdzie wystąpi poruszenie,
    > a o takie sceny tu zapewne chodzi.
    > AdamCCS

    w scenach dynamicznych MOZNA zwiekszyc czas espozycji powyzej
    dowolnego minimum dzieki czemu obiekt ruchomy bedzie poruszony a
    wiec zostanie podkreslona DYNAMIKA.
    Wszystko jest kwestia zamierzen autora zdjecia , a tych nie znamy.
    nie mozna wiec czegokolwiek wykluczyc.
    Skad ta ortodokdyjnosc?
    XXX

    Ja mam na mysli zdjęcia nieporuszone w scenach statycznych
    np ślub, wesele, spacer, imieniny i.t.p. Chodzi mi o zasadę a nie wyjątki.
    Dla zdjęc poruszonych dyskusja tu mija się z celem
    AdamCCS

  • 28. Data: 2009-02-26 11:01:04
    Od: kibic <a...@o...pl>

    Tylko Fuji. Mi sie bardziej podoba F100 (świetne ISO1600) niz F200 ale
    i tak F30 to był doskonały pod tym względem.
    Dodatkowy problem poza szumem to skuteczny AF w tych słabych warunkach
    oswietleniowych.