  • 41. Data: 2011-07-21 15:25:26
    Temat: Re: zdjecia slubne po raz kolejny
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-07-20 23:26:44 +0000, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> said:

    > bo wiedz, że kucharza poznaje się po garnkach jego, a nie po potrawach,

    ???
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2011-07-21 15:42:31
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-07-21 17:08, de Fresz pisze:

    > Nie chce mi się. Rusz dupę i se znajdź, to nie jest trudne. Fizyka
    > twierdzi, że przy odległości 3 m na cropowej matrycy z 5...@...4 GO wynosi
    > 20 cm. Jeśli nie nazywasz się Pinokio, to ostre będzie coś więcej niż
    > nosek.

    > Mało widziałeś w takim razie. Ale to nie jest powód do dumy.

    Pokaż zdjęcie, inaczej uznam Cię za kolejnego dupka, teoretyka, który
    zdjęcia teoretycznie robi wszystkim i super wypasione.
    Twoja fizyka może twierdzić wszystko, tańczącą parę trudno zmusić do
    tych 20 cm, młodemu łba nie przykleję do pani młodej.
    20 cm to naprawdę super odległość, wszyscy w rządku i pod linijkę, z
    Ciebie dupa nie fotograf :-)
    Pokaż to zdjęcie, inaczej jesteś tępym trolem.

  • 43. Data: 2011-07-21 15:47:12
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-07-21 17:42, Dawid pisze:

> [...]
    > Ciebie dupa nie fotograf :-)
    > Pokaż to zdjęcie, inaczej jesteś tępym trolem.

    Ps.Mogę Ci pokazać takie nieudane zdjęcia, mam ich trochę z jednej
    imprezy.Dlatego zaraz sprzedałem ten obiektyw tzn. 50/1.4 i uważam, że
    do ślubów wesel średnio się nadaje, chyba że z lampą.

  • 44. Data: 2011-07-21 16:28:52
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl>

    > --------
    > Ziggy Photo - American Professional Photographer
    > http://www.ziggyphotoonline.com/

    wez se ta zenujaca stopke zmień, bo zal dupe sciska i monitor zapluty..
    pozdr J.
    ps. celowo bez polskich liter, aby na zawodowych amerykanskich kompach
    bylo widac

  • 45. Data: 2011-07-21 17:02:49
    Od: Maurice de Poszepszynski <s...@d...najt>

    Użytkownik - Zygmunt Dariusz napisał:
    > Poczytaj troche archiwum tej grupy na temat fotografii slubnej.
    > Dowiesz sie, ze fotografia slubna, to dno fotograficzne a fotograf
    > slubny to kotleciarz, gniotprob i tak dalej w ten desen.

    Tyle, że chodziło o ciebie, a nie o fotografów ślubnych w ogóle.
    --
    Wendy! I'm home.

  • 46. Data: 2011-07-21 17:08:35
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-21 16:58:26 +0200, kamil <k...@s...com> said:

    > Wtedy ciągle trzymać się z daleka, a i tak nie ma szans na szersze kadry.

    Może dla Ciebie ideałem jest sytuacja, gdzie fotograf co chwilę wtrynia
    się przed gości, dla mnie nie - na ślubie jest miejsce i na
    wykorzystanie dłuższych ogniskowych.

    > Zrób zdjęcie panny młodej tak, żeby zajęła kadr w całości 50mm i 30mm,
    > porównaj GO.

    Popiersie, załużmy z 75 cm realnej wysokości w kadrze pionowym. Aby to
    objąć ogniskową 30 mm trzeba się odsunąć na jakieś 110 cm, co przy
    f1.4 daje 7,4 cm GO. Przy 50 mm dystans rośnie do ok. 175 cm, co przy
    f1,4 daje 6,7 cm. Czyli całe 0,7 cm różnicy w zakresie GO. Różnica
    rzuca na kolana, nie?

    de Fresz

  • 47. Data: 2011-07-21 17:12:53
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-21 17:42:31 +0200, Dawid <x...@n...pl> said:

    > wynosi
    > cej niż

    > Pokaż zdjęcie, inaczej uznam Cię za kolejnego dupka, teoretyka, któ ry
    > zdjęcia teoretycznie robi wszystkim i super wypasione.

    Jeśli bardzo chcesz wiedzieć, to twoją opinię na mój temat mam tak
    głęboko w dupie, że gdybym choć przez sekundę się nad tym zastanawiał,
    pewni poczułbym łechtanie pod migdałkami.

    > Pokaż to zdjęcie, inaczej jesteś tępym trolem.

    Cmoknij mnie w zad, to się zastanowię.

    de Fresz

  • 48. Data: 2011-07-21 17:16:00
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-07-21 19:12, de Fresz pisze:

    > Jeśli bardzo chcesz wiedzieć, to twoją opinię na mój temat mam tak
    > głęboko w dupie, że gdybym choć przez sekundę się nad tym zastanawiał,
    > pewni poczułbym łechtanie pod migdałkami.

    > Cmoknij mnie w zad, to się zastanowię.

    No i wyszło, jesteś tylko TROLEM.
    PLONK debilku

  • 49. Data: 2011-07-21 17:16:10
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-21 17:11:22 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Nie wiem, jakie masz spostrzeżenia, ale od czasów istnienia
    > stabilizacji ilość ostrych zdjęć wzrosła mi nieporównywalnie.

    Mi też, ale nie ludzi.

    > W czasie mszy czy na weselichu już nieco później ludzie potrafią trwać
    > w bezruchu bardzo długi czas. Przy 1/20 wystarczy pstryknąć 2 czy kilka
    > (jeśli mamy dużo twarzy w kadrze) i będzie fajny materiał, praktycznie
    > nie do zrobienia bez podparcia i braku stabilizacji.

    Moje spostrzeżenia są takie, że przy 1/45-1/60 mam z 70% niedygniętych
    modeli, przy 1/15-1/20 i stabilizacji ze 20-30%. Z tym że ja nie
    przepadam za zdjęciami pozowanymi (acz i takie trzeba czasem robić) i
    lubię sobie zapolować na naturalne sytuacje

    de Fresz

  • 50. Data: 2011-07-21 17:21:14
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 21 Jul 2011 14:21:39 +0200, "Paweł W." napisał(a):

    > W końcu nikt kucharza nie pyta,
    > jakich garnków używał, że wyszedł mu taki pyszny obiad.

    Co nie znaczy że dobry garnek nie jest potrzebny...

    Pozdrawiam,
    Henry