  • 1. Data: 2015-01-01 13:15:42
    Temat: zdecydowanie kupię- mechanizm różnicowy do punto
    Od: Krasnal <k...@p...onet.pl>

    zdecydowanie kupię- mechanizm różnicowy do PuntoII

    55/16

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2015-01-01 14:10:41
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > zdecydowanie kupię- mechanizm różnicowy do PuntoII
    >
    > 55/16

    A jakie miales (masz) objawy jesli mozna spytac ?

  • 3. Data: 2015-01-01 18:31:39
    Od: Krasnal <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-01-01 o 14:10, Czesław Wiśniak pisze:

    > A jakie miales (masz) objawy jesli mozna spytac ?
    Na poczatku sprzegło. Szarpanie. Samochód nie jechał. W warsztacie
    wymienili sprzęgło po wtymianie nadal szarpanie, samochód nie jechał.
    najwieksze koło zebate w mechaniźmie różnicowym "odkleiło się". W tej
    skrzyni nie ma mocowania tego elementu na śruby jest zgrzewane , puściły
    zgrzwy i wszstko jest do kitu. Mam duzy kłopot. Nikt nie chce mi
    sprzedac takie go elementu , kazdy chce mi sprzedać całą szkrzynię

    ---
    Avast.

  • 4. Data: 2015-01-01 18:46:21
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > zgrzwy i wszstko jest do kitu. Mam duzy kłopot. Nikt nie chce mi sprzedac
    > takie go elementu , kazdy chce mi sprzedać całą szkrzynię

    http://forum.autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=
    281675901&page=0&vc=1

  • 5. Data: 2015-01-01 19:32:36
    Od: Grześ <b...@b...com>

    Krasnal pisze:

> [...]
    > zgrzwy i wszstko jest do kitu. Mam duzy kłopot. Nikt nie chce mi
    > sprzedac takie go elementu , kazdy chce mi sprzedać całą szkrzynię

    Całą skrzynię najczęściej taniej dostaniesz, i nie masz roboty z wymianą.

    Jak chce Ci się bawić, to spróbuj osadzić na Loctite - np. 603 choć może
    i są mocniejsze preparaty. Parę zł, a teoretycznie powinno chwycić. Tym
    się koła na wałkach różnych silników osadza. Umyć, wysuszyć, ew.
    specjalnym rozpuszczalnikiem do tego dedykowanym, wsadzić, poczekać
    godzinę i jazda. Ja z tym preparatem mam bardzo dobre doświadczenia.

    G.

  • 6. Data: 2015-01-01 20:06:19
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Krasnal" napisał :

    > zdecydowanie kupię- mechanizm różnicowy do PuntoII

    Pamiętaj że wymiana dyfra łączy się z jego ustawianiem..
    To nie jest łatwe i trudno Ci będzie znaleźć kogoś kto się
    na tym zna.
    Zdecydowanie taniej i prościej będzie wymienić skrzynię.

    --
    Hinek

  • 7. Data: 2015-01-01 20:22:54
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 20:06:27 UTC+1 użytkownik Hinek napisał:

> [...]
    > na tym zna.
    > Zdecydowanie taniej i prościej będzie wymienić skrzynię.

    Nie ten typ mechanizmu różnicowego żeby regulacja była trudna. Trudne w regulacji są
    dyfry z przekładnią kątową. W takim co jest zintegrowany ze skrzynią biegów i napędza
    przednie koła (nie dotyczy Cinquecento 700) wystarczy wymienić dwa koła zębate.
    Problemem może być to że jeśli koło jest przez fabrykę połączone z koszem to może nie
    występować jako część zamienna.

  • 8. Data: 2015-01-01 20:25:27
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 01 Jan 2015 18:31:39 +0100, Krasnal napisał(a):

> [...]
    > zgrzwy i wszstko jest do kitu. Mam duzy kłopot. Nikt nie chce mi
    > sprzedac takie go elementu , kazdy chce mi sprzedać całą szkrzynię

    Pytanie czy Ci się chce bawić w taką wymianę.

    Koła zębate nie do pary, o różnym stopniu zużycia, to może oznaczać
    ustawianie luzu między zębami i to możliwe że za pierwszym razem się nie
    uda.
    W sumie wypadałoby kupić ten dyferencjał razem z wałkiem zdawczym.

    Nie dziwię się że handlarze nie chcą rozbierać tych skrzyń, bo one i tak
    drogie nie są, a co on zrobi z resztą skrzyni jak Tobie sprzeda
    dyferencjał?

    Pewnie jak doliczysz serwis tej skrzyni związany z wymianą dyferencjału, to
    wyjdzie Ci że to się nie opłaca i lepiej kupić całą skrzynię i wymienić bez
    rozbierania.

    A jak chce Ci się samemu w to bawić, to spróbowałbym po prostu połączyć te
    elementy lepiej niż fabrycznie.

  • 9. Data: 2015-01-01 20:38:43
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik napisał:

    > Nie ten typ mechanizmu różnicowego żeby regulacja była trudna.

    Fakt. Masz rację. Dyfer odruchowo skojarzył mi się że tak powiem
    "tradycyjnie" Ale jak się patrzę - skrzynię można dostać za 300zł.
    Jak dla mnie - nie ma sensu taka zabawa.

    --
    Hinek

  • 10. Data: 2015-01-01 21:06:20
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 20:38:50 UTC+1 użytkownik Hinek napisał:

> [...]
    > "tradycyjnie" Ale jak się patrzę - skrzynię można dostać za 300zł.
    > Jak dla mnie - nie ma sensu taka zabawa.

    Problem z używką taki że w niej jeśli nie będzie urwany wieniec to może być osłabione
    mocowanie. Jak to skrzynia po jakimś ścigancie będzie to pewności żadnej nie ma że
    będzie sztuka nówka nie śmigana. A kupiony nowy kosz z wieńcem daje gwarancję że się
    od razu nie popsuje. Był link że ktoś ustalił kołkami i skleił. Jak się dało otwory
    pod kołki zrobić to znaczy że materiał obrabialny. Może da się przykręcić to na śruby
    zamiast na kołki i klej. Albo ordynarnie przyspawać o ile materiał będzie spawalny.