  • 1. Data: 2013-10-22 10:27:25
    Temat: zasilanie zdalnej czujki pogodowej a temperatura mocna ponizej 0
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    zdalna czujka temp/wilgotnosci taka od stacji pogodowej ma zasilanie
    np. 2xAAA. Jak wyglada dzialanie takiej stacji przy -20 -25 stopniach
    C? Czy takie 2 baterie to nie sa zamarzniete na amen?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2013-10-22 10:31:07
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-10-22 10:27, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > np. 2xAAA. Jak wyglada dzialanie takiej stacji przy -20 -25 stopniach
    > C? Czy takie 2 baterie to nie sa zamarzniete na amen?

    A jak wygląda zasilanie łazika marsjanskiego ? Tam w nocy jest -150.

  • 3. Data: 2013-10-22 10:42:18
    Od: PeJot <P...@m...pl>

> [...]
    > np. 2xAAA. Jak wyglada dzialanie takiej stacji przy -20 -25 stopniach
    > C? Czy takie 2 baterie to nie sa zamarzniete na amen?

    U mnie jeszcze nie zamarzły. Obawiałem się też wilgoci - 2 baterie r6
    wrzucone są w koszyk, i podpięte kabelkami do reszty zamiast CR2032.
    Wszystko na powietrzu, ale pod dachem, działa od ponad 5 lat na tym
    samym komplecie.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 4. Data: 2013-10-22 10:57:41
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "LeonKame" <k...@l...com> napisał w wiadomości
    > A jak wygląda zasilanie łazika marsjanskiego ? Tam w nocy jest -150.

    on ma 20kg plutonu więc mu ciepło :-)

    b.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 5. Data: 2013-10-22 11:29:58
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-10-22 10:57, Budyń pisze:
    > Użytkownik "LeonKame" <k...@l...com> napisał w wiadomości
    >
    > on ma 20kg plutonu więc mu ciepło :-)
    >

    > b.
    >
    > ---
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
    > ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    Własnie bo baterie lubia ciepło wiec mozna je ubrac w kurteczki
    czapeczki szaliczki itp.

  • 6. Data: 2013-10-22 14:18:26
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 22-10-2013 10:27, a...@p...pl wrote:
> [...]
    > np. 2xAAA. Jak wyglada dzialanie takiej stacji przy -20 -25 stopniach
    > C? Czy takie 2 baterie to nie sa zamarzniete na amen?

    Z powodu temperatury nic im nie będzie, martwiłbym się o możliwość
    skorodowania styków.
    K.

  • 7. Data: 2013-10-22 18:13:31
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > np. 2xAAA. Jak wyglada dzialanie takiej stacji przy -20 -25 stopniach
    > C? Czy takie 2 baterie to nie sa zamarzniete na amen?

    Pokazuje -20 -25 stopni C
    tak po prostu
    od 5 lat

    Pozdr