  • 1. Data: 2013-10-22 06:33:15
    Temat: Dobry serwisant od TV PLAZMA SAMSUNGA okolice Krakowa Zabierzowa
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Szukam dobrego sprawdzonego KOMPETENTNEGO serwisanta od TV plazmowych
    Samsunga...

    konkretnie model PS50P96FDX/XEH

    pada czasami standby i TV nie chce wystartować, pomaga odłączenie od prądu
    na chwilę. (jednym z objawów jest zapalanie sie i gasnięcie podświetlenia
    pod napsiaem SAMSUNG na dole TV)

    jakby ktoś znał to proszę o linka lub telefon...

    dla rozjaśnienia:

    domyślam sie ze może to być ten dość banalny a powszechny
    problem zasilaczy, ale normalnie mi sie nie chce z tym robić bo nie mam
    czasu... :) Wolałbym żeby przyjechała osoba kompetentna, która zrobi to co
    trzeba a jak będzie coś innego to będzie wiedzała o co biega... płacę i mam
    spokój...

    pomijam, że to jest wielki i ciężki grat którego mi sie nie chce samemu
    sciąga
    ze sciany i kombinować co robić.

    acha jakby co do domnie telefon to 602329565

  • 2. Data: 2013-10-22 09:30:26
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Szukam dobrego sprawdzonego KOMPETENTNEGO serwisanta od TV plazmowych
    > Samsunga...
    >
    > konkretnie model PS50P96FDX/XEH

    A odkurzyłeś go w środku?

  • 3. Data: 2013-10-22 09:46:14
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-10-22 09:30, nom pisze:

    > A odkurzyłeś go w środku?

    Bez ściągana ze ściany?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 4. Data: 2013-10-22 13:01:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    nom wrote:

    > A odkurzyłeś go w środku?

    a sądzisz że może być problem z jakimiś przepieciami czy przegrzewaniem od
    kurzu?

    hm to jest myśl być może sie poświęce i go zdejmę ze sciany tylko musze
    poszukać nogę żeby go bezpiecznei postawi.

    i sciągnąć ojca do pomocy :)

    tak BTW rozumiem ze ostrzeżenia co do kładzenia na płasko nalezy traktować
    poważnie?

  • 5. Data: 2013-10-22 13:08:13
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=Y7b_nTaZYcU

    Jeden z wielu filmikow pokazujacy spuchniete kondziory w zasilaczu.
    Obstawiam na to.