  • 1. Data: 2013-10-19 13:07:50
    Temat: BD4391FS aplikacja
    Od: mi_ro <m...@n...pl>

    Jest sobie w wiezy sony układ BD4391FS, szukam aplikacji tego
    ustrojstwa. Audio procesor.

    Może jakiś schemat innego radia z tym uc?

    -------------
    pozdrawiam
    miro

  • 2. Data: 2013-10-20 11:42:54
    Temat: Re: BD4391FS aplikacja
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 19 października 2013 13:07:50 UTC+2 użytkownik mi_ro napisał:
    > Jest sobie w wiezy sony układ BD4391FS, szukam aplikacji tego
    >
    > ustrojstwa. Audio procesor.
    >

    > Może jakiś schemat innego radia z tym uc?

> [...]

    Obym nie miał racji, ale raczej ciężko będzie. Spróbuj coś tam wyskrobać do Sony.
    Może coś odpowiedzą, ale raczej zbytnio bym na to nie liczył.