  • 1. Data: 2010-04-27 17:24:49
    Temat: [zasilacz] co jest teraz na modzie?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Witam

    Stary i dobry ModeCom ATX-300GTF niestety po 7 latach daje znać że się
    zmęczył.
    Robił sobie chłodny restart jeden czy dwa ompa. Wymieniłem spuchniete dwa
    kondensatorki. Reszta płaściutka ale pewnie niedługo także sobie da znać.

    Co teraz jest "modne" czyli niedrogie a dobre?
    Jakieś w ogóle lekkie te konstrukcje teraz są. Mój ModeCom kupowany był "na
    wagę", teraz 4 sztuki tyle waża co on jeden.

    Zasila to C2D 2.66GHz, 2GB, GF 7600GT, dysk, nagrywara, SBLive, wypasiona
    płyta na P35 i starcza.

    Ewentualnie wymienię reszte kondziołków i znowu 7 lat spokoju... chyba.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2010-04-27 18:01:23
    Temat: Re: [zasilacz] co jest teraz na modzie?
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Tue, 27 Apr 2010 19:24:49 +0200, Irokez napisał(a):

    > Co teraz jest "modne" czyli niedrogie a dobre?

    FORTRON FSP400-60GHN
    --
    Marcin

  • 3. Data: 2010-04-27 19:21:49