  • 31. Data: 2011-09-01 11:25:08
    Temat: Re: zarowki LED
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    TomT wrote:
    > Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości

    > Nie odróżniasz słów "bynajmniej" i "przynajmniej", a różnicę w barwie
    > światła widzisz?
    > Nie wierzę!

    No widzisz. Widze ta roznice a ze Ty nie, to nie oznacza, ze taka jest
    norma.

    Tmek

  • 32. Data: 2011-09-01 11:43:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tmek,

    Thursday, September 1, 2011, 1:25:08 PM, you wrote:

    > No widzisz. Widze ta roznice a ze Ty nie, to nie oznacza, ze taka jest
    > norma.

    Nie jest normą pisanie "bynajmniej" zamiast "przynajmniej".

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 33. Data: 2011-09-01 11:56:50
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Nie jest normą pisanie "bynajmniej" zamiast "przynajmniej".

    Na szczecie nie jest to elektroda.
    Tmek

  • 34. Data: 2011-09-01 11:57:30
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Nie jest normą pisanie "bynajmniej" zamiast "przynajmniej".

    Uff, na szczecie nie jest to elektroda.
    Tmek

  • 35. Data: 2011-09-01 11:57:34
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

  • 36. Data: 2011-09-01 12:12:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w

    >Czyli zbudować spektrometr i sama płyta nie wystarczy.

    Oj tam zaraz zbudowac, cokolwiek zeby zaslonic, np kartka z dziurka
    :-)

    A jak oceniasz swietlowke rurowa to trzeba tylko duzy ciemny pokoj, a
    jak uliczna lampe sodowa to tylko nocy :-)

    J.

  • 37. Data: 2011-09-01 12:27:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tmek,

    Thursday, September 1, 2011, 1:56:50 PM, you wrote:

    > Na szczecie nie jest to elektroda.

    Na szczęście - tutaj mogę w każdej chwili sPLONKować i mieć z głowy.
    Na Elektrodzie nie było mechanizmu ignorowania wątków założonych przez
    lamerów, którzy pisać po polsku nie potrafią i mają problem z
    rozumieniem dość podstawowych pojęć.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 38. Data: 2011-09-01 12:27:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tmek,

    Thursday, September 1, 2011, 1:57:34 PM, you wrote:

    > Uff, na szczecie nie jest to elektroda.

    Jeszcze ze dwa razy i PLONK jak w pysk strzelił.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 39. Data: 2011-09-01 13:26:21
    Od: "TomT" <tom@wywal_to.pl>

    > Jeszcze ze dwa razy i PLONK jak w pysk strzelił.

    Odpuść mu, w imię miłosierdzia. I tak nie zrozumiał nic z mojego posta.
    Czytanie ze zrozumieniem, jest łatwiejsze od poprawnego pisania, a on obu
    umiejętności nie posiadł był.

    TomT

  • 40. Data: 2011-09-01 14:06:23
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-01 11:01, J.F pisze:
    > Użytkownik "Michał Lankosz" napisał w wiadomości grup
    558,Taka_konstrukcja_wkrotce_znajdzie_sie_w_kazdym_d
    omu.html

    > W ogole mozna by sie zastanowic nad nowymi lampami.
    > Z chwila likwidacji zarowek mozna pomyslec nad zyrandolami na rury lub LED.
    > LED to nawet niekoniecznie wymienne.

    Niestety standard E27 jest nie do ruszenia. Żaden system oparty na
    innych gniazdach nie ma szans na opanowanie rynku. Da się sprzedać
    masowo tylko to co da się wkręcić w E27.

    MD