  • 1. Data: 2011-08-30 11:36:12
    Temat: Szukam "amatorskiej: opalarki do koszulek
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Czy moze mi ktos doradzic w zakupie jakiejs (chyba elektrycznej) opalarki do
    koszylek termokurczliwych ? Do prac czysto amatorskich. Najwieksze srednice
    to z 5 mm. Do tej pory grzeje zapalniczka, ale to lipa.
    Patrzalem jakies opalarki, ale nie za bardzo wiem czy dobrze szukam. Np cos
    takiego moze byc
    http://swiatnarzedzi.pl/Opalarka_Verto_1500W_300_500
    _C-12.html
    ?
    Tylko, ze takie cos ma temp pracy np 300 st, a koszulki powinny dostawac tak
    max do 120 chyba ?

    Prosze o porady w tym temacie.

    Fantom

  • 2. Data: 2011-08-30 11:52:18
    Temat: Re: Szukam "amatorskiej: opalarki do koszulek
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Fantom wrote:
> [...]
    _C-12.html
    > ?
    > Tylko, ze takie cos ma temp pracy np 300 st, a koszulki powinny

    To odsuwasz sprzet dalej od koszulki i masz taka temp ktora ladnie obkurczy.

    Sa sprzety z regulacja, ale nie za taka cene.

    Tmek

  • 3. Data: 2011-08-30 11:55:46
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    _C-12.html

    > To odsuwasz sprzet dalej od koszulki i masz taka temp ktora ladnie
    > obkurczy.

    No w sumie tak, ale nie chce przy okazji grzac wszytskiego dookola wraz z
    reka trzymajaca np kabelek.

    > Sa sprzety z regulacja, ale nie za taka cene.

    No wlasnie patrze.
    Sa tego typu z tych "tanich"
    http://allegro.pl/opalarka-2000w-500c-wyswietlacz-dy
    sze-promocja-i1779268626.html
    http://allegro.pl/opalarka-z-plynna-regulacja-2000w-
    graphite-59g524-i1782008052.html

    Warto dolozyc czy to raczej bajer w tej klasy opalarce ?

    Fantom

  • 4. Data: 2011-08-30 13:01:44
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Fantom wrote:
    (ciap)
    > No w sumie tak, ale nie chce przy okazji grzac wszytskiego dookola
    > wraz z reka trzymajaca np kabelek.

    Czyżbyś miał zapalniczkę taką jak bracia Marx?

    --
    Włodek

  • 5. Data: 2011-08-30 13:12:03
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Fantom wrote:
    > Witam

    Witam ale 11 dni temu niejaki Albercik pytal praktycznie o to samo - to Twoj
    klon?

  • 6. Data: 2011-08-30 13:28:52
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-08-30 13:36, Fantom pisze:
> [...]
    _C-12.html
    > ?
    > Tylko, ze takie cos ma temp pracy np 300 st, a koszulki powinny dostawac
    Ja używam opalarki "do okien, farb itp" bosch phg2 - zwykła najprostsza,
    2 biegi - na pierwszym biegu chodzi trochę jak taka bardziej wydajna
    suszarka, i idealnie obkurcza rurki. Może chińska suszarka ze sklepu
    "wszystko po 5.99" ci wystarczy?
    Na drugim biegu grzeje zbyt mocno, można już nią rozlutowywać smd ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 7. Data: 2011-08-30 13:52:54
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    > suszarka, i idealnie obkurcza rurki. Może chińska suszarka ze sklepu
    > "wszystko po 5.99" ci wystarczy?

    Nawet trochę droższa, bo za 45zł po kilku użyciach miała podtopoiny
    wiatraczek, przez co zaczęły się bicia. Zapewne stało się to po wyłączeniu i
    odłożeniu na bok, po pracy rzędu 5 minut. Potem rozleciał się bezpiecznik
    termiczny. Dla siebie przezornie kupiłem Steinela.

    Michał

  • 8. Data: 2011-08-30 18:46:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Fantom pisze tak:

    > Prosze o porady w tym temacie.

    1. dobrze kiedy ma szeroki tyłek i można ją postawic na nim żeby
    wystygła bo na boku to można coś przypalić dyszą np dywan albo się sama
    zdeformuje od ciepła spirali.

    2. nie patrz na te temp na pudełku, kupisz za słabą, wyjdziesz na
    balkon albo do samochodu i niedokurczysz koszulek bo zimno i wiatr

    3. zawsze mozna odciąć przewód 2 biegu i zostawić tylko mniejszą temp.
    na pierwszym biegu trudniej sie poparzyć dotykajać dyszy, na drugim
    wystarczy uderzyć reką w blachę i już po ptokach.

    4. nowa po właczeniu śmierdzi jakiś czas. Tak ma być ;)

    --
    Piotr

  • 9. Data: 2011-08-31 09:10:01
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

> [...]
    > wystarczy uderzyć reką w blachę i już po ptokach.
    >
    > 4. nowa po właczeniu śmierdzi jakiś czas. Tak ma być ;)

    Dzieki. Cenne uwagi

    Fantom

  • 10. Data: 2011-08-31 09:12:07
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Witam ale 11 dni temu niejaki Albercik pytal praktycznie o to samo - to
    > Twoj klon?

    Jezlei to moj klon to jakis "z terenu" :) To nie ja.
    Tak jak pisalem, potrzebuje raczej czegos stacjonarnego - na prad.

    Fantom