  • 141. Data: 2017-06-05 19:20:27
    Temat: Re: zakup auta demonstracyjnego
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2017 o 19:11 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Też nie mogę pojąć co kieruja tak rozumującymi ludźmi, że jak wrzucisz w
    > koszty to już tego typu wydatek cudowanie znika....

    To jest bardzo złudne, mnóstwo ludzi wyznaje zasadę, że jak "na firmę" to
    prawie darmo.
    Później co drugie ogłoszenie to "oddam leasing" - patrzę w szczegóły a tam
    delikwent wybrał najwyższą dostępną wersję ze wszystkimi opcjami, w
    najdroższym leasingu jaki pewnie był dostępny, na maksymalny dopuszczalny
    okres.

    TG

  • 142. Data: 2017-06-05 20:08:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-05 o 19:20, Tomasz Gorbaczuk pisze:

> [...]
    > tam delikwent wybrał najwyższą dostępną wersję ze wszystkimi opcjami, w
    > najdroższym leasingu jaki pewnie był dostępny, na maksymalny

    Dla wielu osób kupno na raty (czym jest często lizing) to super okazja
    bo pożądany przedmiot ma już dzisiaj a spłacać go będzie dopiero jutro,
    pojutrze za rok i za pięć lat. A po roku bywa że nie bardzo jest z
    czego spłacać.

    Pozdrawiam

  • 143. Data: 2017-06-05 21:42:32
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2017-06-05 17:03, s...@g...com <s...@g...com> wrote:
> [...]
    ..

    > Nie rozumiem tej magiczności "kosztów".
    >
    > W praktyce przychodu masz 10 000pln. jesli masz zero kosztów placisz te 18% podatku
    - 18000pln. reszte możesz przeżreć.
    > Jak masz koszty na poziomie 5000pln to podatku zaplacisz 900pln.

    Źle liczysz bo zapominasz o 23% VAT. Ew. jeżeli miałbyś to zapłacić
    pracownikowi a nie właścicielowi, to 40% kosztów pracy + 23% VAT.

    > Po co zdrowy na umysle człowiek ma robić sobie dodatkowe koszty o ile nie wiążą się
    one z jakims wymiernym pozytkiem?

    > Innymi słowy:
    > czy jest sie z czego cieszyć że produkt X kupilo sie 20pln/msc drożej niz taki sam
    produkt X po cenie 20pln niższej?

    OP miał na myśli, że jak się przeliczy różnicę w cenie na miesięczną
    amortyzację to wyjdzie kwota dla wielu niewarta uwagi.

  • 144. Data: 2017-06-06 11:47:49
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2017-06-03 o 15:11, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Moje oczekiwanie jest takie - doturlać się bez napraw do 250-300kkm.
    > Dotychczas mi się to udawało zrobić bez problemów autami francuskimi.
    > Popsuli mi jednak nowego C4GP (mam poprzednią generację), C5 Tourera
    > przestali produkować i szukam gdzie indziej, dużego wygodnego auta na
    > trasy.
    >
    > TG
    Pug 508, 3008, 5008 z nieśmiertelnym 2,0HDi pod maską...

  • 145. Data: 2017-06-06 23:40:13
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Tak? A ja myslałem ze chodziło o ceny ASO.
    > Widziałes, ze aso wyceniło naprawe na ponad 40.000 a oni zrobili to
    > samo za 10.000 i to w sposób całkowicie bezpieczny i zgodny ze sztuka...?

    Nie wliczyli w te 10000 swojej robocizny? Same części? Oryginalne/fabryczne?
    ---
    Dospawali tył innego robitka. Zarobili mniej więcej te 10 tysięcy bo
    podwyższyli cenę dwukrotnie przez wykonanie naprawy i przerobienie na
    poliftingowego.

  • 146. Data: 2017-06-07 01:22:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Trudno powiedziec.
    > Wymieniali lampy na poliftowe - nie wiem czy nowe zamienniki czy oryginały
    > uzywki ze szrotu.

    > No pewnie! Plus ze w kolorze, plus, ze oryginały, plus ze niska cena,
    > minusów nie widze... No moze to ze producent nie przyciał paru
    > tysiaczków...

    No ale wtedy nie porównujesz podobnego do podobnego tylko inne do innego.

  • 147. Data: 2017-06-07 01:24:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    > Pytanie skąd na rynku wrótnym biorą się te średnie roczne "niedemówki".
    > I dlaczego ktoś kto rok temu kupił nowe auto w salonie, właśnie się go
    > pozbywa?

    Bo stracił pracę?
    Bo stracił rodzinę?
    Bo wyjeżdza?
    Bo się rozmyślił?

    > O ile demówka może i owszem była gorzej eksloatowana, to z rocznym autem
    > które trafia na rynek wtórny prawie na pewno jest coś nie tak.

    Tak sobie tłumacz... bardzo chcesz się umocnić w przekonaniu do zakupu
    demówki.

  • 148. Data: 2017-06-07 01:25:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message

    > Leasing (wynajem). W Oplu na przykład jest program leasingu
    > pracowniczego - bardzo popularny. Pracownicy biorą auta na 6 miesięcy,
    > mają limit 8-9 tyś km i potem te auta są sprzedawane w salonach jako
    > używane. Kilka tysięcy osób z tego korzysta na Śląsku :)

    Demówki :-)

    > Obsługuje ten program też jeden dealer z Warszawy.
    > Znam tez firmy, które biorą auta tylko na rok - te też trafiają na
    > sprzedaż, ale oczywiście z większym przebiegiem.

    No ale z pewnością wszystkie po wypadku... :-)

  • 149. Data: 2017-06-07 01:27:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    > Nie, nie dbacie.
    > A większość z Was nawet nie wie, że wszystko co napisałem jest zalecane
    > przy samochodzie z turbiną przez producenta i instrukcję obsługi.

    Kto kupuje auto z turbiną?
    Chyba tylko jakiś biedak co go nie stać na akcyzę za porządne auto z
    prawdziwym silnikiem naturalnie aspirowanym.

  • 150. Data: 2017-06-07 01:30:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..

    > Pieniadze to pieniadze - 5000 rozłozone w czasie to nadal wydane 5000 :)

    Naprawdę??
    To daj mi teraz, na raz, 100000 a ja Ci będę spłacał
    potem po 1000zł co miesiąc. OK? Z profitów jakie
    zarobię miesięcznie obracając tym milionem...

    > Widac tez mysli ze 15 tysiecy w kieszeni to 15 w kieszeni...
    > Czy sie myli, dowiemy sie za 5-6 lat.

    Wtedy się dowiemy czy się mylił a nie czy się myli :-)