  • 91. Data: 2017-06-03 20:11:47
    Temat: Re: zakup auta demonstracyjnego
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 3 Jun 2017 07:13:15 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >Jedyna niewiadoma to że to jest Kia i będzie ciągle w serwisie

    Rok temu do firmy kupiliśmy Sportage. Przez ten rok to była w serwisie
    na aktualizacji map w GPS. Faktycznie, ciągle w serwisie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 92. Data: 2017-06-03 20:13:43
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 3 Jun 2017 08:05:43 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >mało japończyków

    Ty byłeś w Polsce ostatnio? Hond czy Mazd jest bardzo dużo. Nissanów
    też.

  • 93. Data: 2017-06-03 20:24:19
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 3 Jun 2017 19:17:46 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

    >Z zagłębia dealerów (w tym Kia, Toyota, Honda) w Komornikach do
    >autostrady jest góra kilkaset metrów.

    Z zagłębia salonów do S8 w Warszawie jest tyle, co przez płot ;)

    https://goo.gl/maps/L6BVSBx3K6z

  • 94. Data: 2017-06-03 21:01:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Najczęściej po wypadku. ;-)

    Ostatnio pierwszy raz ogladałem program na TVN Turbo na temat tego jak sie
    oszukuje klinetów na sprzedazy niebitych aut.

    Chłopaki kupili toyote za 18000 z mocno trzasnietym tyłem.
    Naprawili za 10.000 i wystawili za 39000.

    Trafili sie klienci - juz chetni kupic.
    no to pokazuja im te zdjecia jak auto wygladało, jak je naprawili etc.

    I widze to przerazenie w oczach kupujacych.

    Co mi przyszło do głowy - pierwsze co bym powiedział to ze w takim razie, o
    ile nie naprawili na odpierdol - biore to auto za 28000. :)

    I co - na koncu programu okazuje sie ze auto kupił znajomy za 30.000 i
    zadowolony jezdzi.

    Konklucja była taka, ze to nie fakt trzasniecia i naprawy jest az taki zły,
    to fakt oszukiwania kupujacych i sprzedawania po cenie "niebitego" jest
    tutaj najwiekszym złem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 95. Data: 2017-06-03 21:14:02
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Być może zależy to od tego, jaki wózek chcesz kupić.
    Ja eksploatuję demo car XC70 z 2003 roku kupiony z salonu w 2004 i nie
    dam złego słowa powiedzieć na ten samochód. Życzył bym sobie, aby każdy
    mój przyszły samochód był w choćby połowie tak niezawodny jak demówka.
    Prawdą jest też, że demówki zazwyczaj są lepiej wyposażone, niż średnia.

    Dlatego nie demonizował bym, że to demo tak fatalnie było eksploatowane
    i z tego powodu będzie bardzo awaryjne.

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. 463tys.

  • 96. Data: 2017-06-03 21:21:20
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2017-06-03 o 15:01, Cavallino pisze:

    > Taki CH-R to jakaś kpina z kupujących, szyba w tylnych drzwiach kończy
    > się pół metra przed twarzą pasażerów tylnej kanapy, żona stwierdziła, że
    > czuła się jakby podróżowała w trumnie.....

    https://whatcar.media/jpg/85/0/0/795/530/0/0/0/0/0/c
    enter/0/0/0/0/0/images/uploads/reviews_16/d3406e1a5d
    00f46612df9dd47a18f9732599a7c7.jpg

    o fuck, nie wiem co konstruktor miał na myśli tworząc coś takiego :)

  • 97. Data: 2017-06-03 21:28:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > nie znam sie :)
    > Ale jak ma awd na wiskozie to bym nie chciał :)

    Co to jest "AWD na wiskozie" ? :-)))))

  • 98. Data: 2017-06-03 21:41:18
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-06-2017 o 21:21, spider pisze:

    > https://whatcar.media/jpg/85/0/0/795/530/0/0/0/0/0/c
    enter/0/0/0/0/0/images/uploads/reviews_16/d3406e1a5d
    00f46612df9dd47a18f9732599a7c7.jpg

    > o fuck, nie wiem co konstruktor miał na myśli tworząc coś takiego :)

    I że całej firmie nie znalazł się nikt kto by zastopował taki idiotyzm.....

  • 99. Data: 2017-06-03 21:54:24
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Jezdze Sonata piaty rok i wlasnie rozgladam sie za kolejnym autem -
    powaznie biore pod uwage Kie lub Hyundaia.
    Z autem nic sie nie dzialo przez te lata. Przejechalem okolo 130tys km,
    auto ma teraz prawie 200tys. Najpowazniejsza usterka: alternator.
    Uzywany kosztowal 250zl i jezdzi juz kilkadziesiat tysiecy kilometrow.
    Piotr

  • 100. Data: 2017-06-03 23:14:43
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 3 Jun 2017 19:24:17 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Najczęściej po wypadku. ;-)

    Albo po wypadku, albo takie które w ciągu roku 6 miesięcy spędziły na
    naprawach gwarancyjnych.

    W każdym razie rynek wtórny prawie nowych samochodów zawsze będzie mocno
    dziwny, a te demówki to wbrew pozorom może być najpewniejsze co można kupić
    jeśli chodzi o samochody około roczne.