  • 171. Data: 2011-09-30 13:37:36
    Temat: Re: z cyklu czyja wina
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j649jb$inh$1@news.onet.pl...
> [...]
    sow-na-ul-broniewskiego-zdjecia,artykul.html?materia
    l_id=4e8499b49a22dd5a10000000

    > Skoro wywaliło 9 jaśków to pewnie w środku faktycznie masakra, ale z
    > zewnątrz to na szkodę całkowitą nie wygląda. Poznańscy magicy z zagłębia
    > metaloplastyki z pewnością oba znów wprowadzą do obiegu.

    Drugi też był z Poznania?

  • 172. Data: 2011-09-30 13:40:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Friday, September 30, 2011, 1:34:17 PM, you wrote:

    > Hamował, tylko ciut za późno...

    Filmik wrócił czy z cache mi pobrało?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 173. Data: 2011-09-30 13:43:47
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Po prostu pogonił konkurenta.
    > Przecież nie kupuje AMG żeby jeździć 70 po Niestachowskiej.

    A gdzie znajde jakies listy ulic z modelami samochodow i ograniczeniami
    predkosci dla nich?
    Chetnie sobie sprawdze ile moge jezdzic swoim samochodem, bo ja glupek do
    tej pory myslalem, ze ograniczenia predkosci nie zaleza od marki/modelu.

    DJ

  • 174. Data: 2011-09-30 13:45:15
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-30 13:37, Cavallino pisze:

    > Drugi też był z Poznania?

    Czy to ważne? Jeśli faktycznie TU stwierdzi szkodę całkowitą (chociaż
    nie wiadomo co się stało w środku w tym drugim) to auta pójdą na aukcję,
    a tam kupują firmy z całej Polski. Likwidując kiedyś szkodę na
    czteromiesięcznej Astrze (znajoma wymusiła na skręcie, szkoda całkowita
    bo i poduchy i bok i pół komory silnikowej a auto raptem 4k km
    nastukane) usłyszałem od gościa w TU że właśnie z Poznania i okolic
    przyjeżdża najwięcej firm po takie auta. TU się nie opłaca naprawiać -
    im jak najbardziej tak. Chociaż z tym AMG to może być kłopot, zbyt
    charakterystyczne.

    --
    MZ

  • 175. Data: 2011-09-30 13:46:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Filmik wrócił czy z cache mi pobrało?

    Wrócił :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 176. Data: 2011-09-30 13:47:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A gdzie znajde jakies listy ulic z modelami samochodow i ograniczeniami
    > predkosci dla nich?

    Poszukaj tabelki ile dany model hamuje 100-0, będziesz wiedział mniej
    więcej.
    Czyli jeśli ograniczenie dla 30 letniego Stara z węglem, jadącego zimą po
    śniegu wynosi 100, to normalny samochód może latem jechać o tyle więcej, o
    ile szybciej się od tego Stara zatrzyma.

    > Chetnie sobie sprawdze ile moge jezdzic swoim samochodem, bo ja glupek do
    > tej pory myslalem, ze ograniczenia predkosci nie zaleza od marki/modelu.

    Nie - one zależą tylko od stopnia kretynizmu tych co je stawiają,
    przestrzegają i pilnują tego przestrzegania.
    Im kto głupszy, tym bardziej go one interesują.

  • 177. Data: 2011-09-30 13:52:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Czy to ważne?

    Nie, ale myślałem że coś wiesz.

> [...]
    > nastukane) usłyszałem od gościa w TU że właśnie z Poznania i okolic
    > przyjeżdża najwięcej firm po takie auta.

    Zagłębie takich naprawiaczy to raczej dalsze okolice, a nie sam Poznań,
    czyli w promieniu 50-100 km od Poznania (Gniezno, Wrześni, Jarocin i dalej
    na zachód).
    Ale może być tak że duża część idzie do nich przez jakieś centra aut
    powypadkowych np. w Wysogotowie.

    >TU się nie opłaca naprawiać -

    Nie od tego są.

    > im jak najbardziej tak. Chociaż z tym AMG to może być kłopot, zbyt
    > charakterystyczne.

    To się sprzeda trochę dalej... ;-)

  • 178. Data: 2011-09-30 13:52:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 30-09-2011 13:47, Cavallino pisze:

> [...]
    > przestrzegają i pilnują tego przestrzegania.
    > Im kto głupszy, tym bardziej go one interesują.

    Taa.. a potem okazuje się, że w wyniku banalnej sytuacji na drodze nie
    da się tego fantastycznego samochodu opanować i uniknąć kolizji - co
    widać na załączonym "obrazku".

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 179. Data: 2011-09-30 13:53:39
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 30 Sep 2011 13:40:25 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Filmik wrócił czy z cache mi pobrało?

    Wrócił. Ja go dopiero teraz zobaczyłem.

    Tak BTW, to pomijając całą dyskusję i przytaczane argumenty, ale ja
    chyba już też się stary zrobiłem - myślę, że w tym konkretnymn przypadku
    uniknąłbym kolizji. Tam było dużo czasu na reakcję.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 180. Data: 2011-09-30 13:54:39
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-30 13:47, Cavallino pisze:
    > Nie - one zależą tylko od stopnia kretynizmu tych co je stawiają,
    > przestrzegają i pilnują tego przestrzegania.
    > Im kto głupszy, tym bardziej go one interesują.
    Z pierwszym członem tego zdania można się zasadniczo zgodzić, natomiast
    co do ostatniego zdania to raczej: im kto ma więcej punktów i mniej w
    portfelu to jest bardziej zainteresowany. Niestety faktycznie nie ma
    rozróżnienia dla poszczególnych marek i modeli i to co obowiązuje
    pełnoletniego poldka obowiązuje też AMG. Tylko, że chyba na całym
    świecie tak jest (tzn. brak rozróżnienia na model auta:)
    Inna sprawa że w Polsce faktycznie panuje dziwna zasada: jeśli jest
    skrzyżowanie na DK to musi być zawsze 70 a często 50 i obowiązkowo
    fotoradar.

    --
    MZ