  • 101. Data: 2011-09-30 00:43:18
    Temat: Re: z cyklu czyja wina
    Od: to <t...@x...abc>

    begin megrims

    > I nie zamierzam się więcej tłumaczyć.

    Przecież wszyscy wiedzą, że lubisz sobie od czasu do czasu przytrollować-
    zaszokować tym czy owym, więc nie udawaj teraz ofiary. :> Notabene mi to
    nie przeszkadza, bo fajnie sobie poczytać, jak się niektórzy (zwykle Ci
    sami) zawsze wiją, żeby tylko Ci jakoś dosrać. :>

  • 102. Data: 2011-09-30 00:43:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin Cavallino

    > Dodatkowo chwilę wcześniej zaczął wjeżdżać na lewy.

    Ano - i to pewnie była przyczyna, dla której megrims zdecydował się go
    wyprzedzić prawym.
    A później już nie miał czasu na reakcję.
    Dlatego mówię - wyprzedzanie prawą stroną to ostateczność, owszem, czasem
    nie da się inaczej, ale trzeba to robić z minimalną różnicą prędkości.
    Właśnie dlatego, że drogowe ofiary w stylu tego wyprzedzanego zdarzają się
    dużo za często.

  • 103. Data: 2011-09-30 00:45:06
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Naiwnyś...

    > To tylko opinia Twoja i dwóch policjantów z drogówki.

    > Tak szybko załatwiłeś leasing i odszkodowanie? Podziwiam....
    >
    > Krzysiek Kiełczewski

    pożyjemy zobaczymy.

  • 104. Data: 2011-09-30 00:46:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Tak, na pewno o to chodzi.
    Tak mógłby napisać tylko ktoś, kto w życiu nie czytał żadnego mojego postu,
    więc nie wie jakie mam poglądy.

  • 105. Data: 2011-09-30 00:47:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > pożyjemy zobaczymy.

    Nie zapomnij dać znać jaki był koniec sprawy, bo takie zakończenie leasingu
    to dość ciekawy problem, poznawczo.

  • 106. Data: 2011-09-30 00:50:29
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 30 Sep 2011 00:23:30 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Coś tam oddadzą, jak to się nazywa?

    Coś oddadzą. Ale ile to głównie zależy to od leasingodawcy. A ten nie
    bedzie walczył jak lew z ubezpieczycielem, raczej zależy mu na szybkim
    zamknięciu sprawy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 107. Data: 2011-09-30 00:53:35
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 30.09.2011 00:19, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Stefan Szczygielski" <g...@s...eu.org> napisał
    > Nie zmienił pasa, tylko skręcił ze środkowego w prawo.
    > Na tym pasie na który rzekomo zmienił już był w poprzek jezdni.

    No bardzo głupio i nieprawidłowo, nie da się zaprzeczyć. Nie zmienia to
    jednak faktu, że w chwili, kiedy podejmował decyzję o swoim karkołomnym
    manewrze nikomu nie wjeżdżał pod maskę. Kolizja nastąpiła bezpośrednio w
    wyniku próby nie oszukujmy się rutynowo-brawurowego ominięcia
    (wyprzedzania?) prawą stroną za pomocą szybko przyspieszającego
    samochodu (na filmie słychać, że prawie do samego końca kierowca AMG
    przyspiesza). W normalnych warunkach jazdy a) nie przyspiesza się tak
    szybko, b) w takich sytuacjach się po prostu odpowiednio wcześnie hamuje
    a nie ,,ogień'' i c) rozsądny kierownik unika bardzo dużych różnic
    prędkości między wyprzedzającym a wyprzedzanym, żeby dać mu czas na
    zorientowanie się, że ktoś go właśnie ,,bierze''.

    Jeździłem trochę może nie aż aż tak mocnym autem, ale przy 5 sekundach z
    groszem do ,,setki'' też łatwo mi było o sytuacje, kiedy ludzie pakowali
    mi się pod maskę skręcając/zmieniając pas. Wcale nie musiałem się
    rozpędzać do nie wiadomo jakich prędkości. Trudno ich za to winić, bo
    np. w jednym momencie stałem na światłach, a chwilę później byłem już
    hen. To ma mały sens. Ludzkie odczucie odległości jest nastawione na
    jakiś tam wariant średni a nie ekstremalno-sportowy. To nie były
    pierwsze koty za płoty kierowcy AMG i akurat ten wariant sytuacji nie
    powinien być dla Niego zaskoczeniem. Tak w ogóle jazda po mieście z
    takimi przyspieszeniami + slalomowy styl jazdy kończy się prędzej czy
    później obcierkami lub dzwonem. Dobrze, że tym razem obyło się bez
    ofiar... Ulica miejska nawet 3-4 pasowa to nie tor wyścigowy żeby brać
    każdego po wewnętrznej. :/ I mam nadzieję, że Kolega megrims wyciągnie
    jakieś konstruktywne wnioski na przyszłość i nie poprzestanie na
    przyjęciu do wiadomości, że większość Kolektywu Szanownej Grupy uważa,
    że sprawcą jest kierowca skręcający przez dwa pasy.

    S.

  • 108. Data: 2011-09-30 00:55:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jerzu,

    Friday, September 30, 2011, 12:17:35 AM, you wrote:

    > "Ciężko coś na kształt ekspresówki (dwa-trzy pasy w każdą stronę,
    > bezkolizyjne skrzyżowania), nazwać miastem."

    Ja sobie też w mieście nie żałuję - sam widziałeś. Ale nigdy nie
    zwaliłem winy za kolizję na drugą stronę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 109. Data: 2011-09-30 00:55:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Friday, September 30, 2011, 12:22:41 AM, you wrote:

    > Autor ukrył filmik, chyba nie jest do końca pewien swoich racji ;)

    Scykorzył.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 110. Data: 2011-09-30 00:57:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jerzu,

    Friday, September 30, 2011, 12:25:20 AM, you wrote:

    > Tylko we mgle. Sztucznej.

    Jakiej mgle? To był hel wysypany z mankietów Putina. A w brzozie była
    bomba termobaryczna.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl