  • 11. Data: 2010-04-19 12:44:30
    Temat: Re: wysokie spalanie, a rozwalony katalizator
    Od: to <t...@a...xyz>

    szerszen wrote:

    > komp nie wykazal uszkodzenia sondy, wlasnie zastanawiam sie nad wymiana
    > katalizatora, ale jakiegos taniego zamiennika, bo cena oryginalu to
    > lekka porazka

    Co to znaczy, że "komp nie wykazał"? Samo to, że nie ma błędów, nie
    oznacza, ze sonda działa dobrze. Diagnostyka sondy jest nieco bardziej
    skomplikowana.

    --
    cokolwiek

  • 12. Data: 2010-04-19 12:52:52
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Z ciekawości -- jaką membraną? Miałem w rękach kilka przepustnic, ale w
    > żadnej membran nie widziałem.

    golf 3 silnik 1.6 abu taka membrana z blaszką okrągłą na środku, ciężko
    mi to opisać. Taki sam wynalazek wyciągnąłem kiedyś z przepustnicy z
    jakiegoś opla.

    --
    krzysiek82

  • 13. Data: 2010-04-19 12:54:10
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Co to znaczy, że "komp nie wykazał"? Samo to, że nie ma błędów, nie
    > oznacza, ze sonda działa dobrze. Diagnostyka sondy jest nieco bardziej
    > skomplikowana.

    dlatego nie korzysta się z usług specjalistów którzy potrafią użyć
    komputera tylko w celu sprawdzenia lub skasowania błędów a nie
    umiejących ich interpretować. Z taką usterką najlepiej podjechać do
    gazowników, nawet jak się gazu nie posiada mają oni zwykle sprzęt i
    doświadczenie w tym temacie.

    --
    krzysiek82

  • 14. Data: 2010-04-19 13:09:23
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-19 12:22, szerszen wrote:

> [...]
    ator.html

    > tylko ze ja poza nadmiernym spalaniem nie odczuwam jakiegos spadku mocy,
    > wynikajacego z czegos poza sporym przebiegiem

    niekoniecznie musi się to wiązać z dyrastycznym spadkiem mocy, więc może
    tego nie zauważasz nawet...

  • 15. Data: 2010-04-19 13:19:30
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Olek" <a...@d...pl> napisał w wiadomości grup

    > niekoniecznie musi się to wiązać z dyrastycznym spadkiem mocy, więc może
    > tego nie zauważasz nawet...

    no jest to jakis trop, biorac pod uwage przebieg prawie 240kkm

  • 16. Data: 2010-04-19 13:20:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Z taką usterką najlepiej podjechać do gazowników, nawet jak się gazu nie
    > posiada mają oni zwykle sprzęt i doświadczenie w tym temacie.

    dzieki za wskazowki

  • 17. Data: 2010-04-19 13:57:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    szerszen wrote:

    > tylko ze ja poza nadmiernym spalaniem nie odczuwam jakiegos spadku mocy,
    > wynikajacego z czegos poza sporym przebiegiem

    Wbrew pozorom różnice w mocy sięgające nawet kilkunastu procent bardzo
    ciężko wyczuć.

    --
    cokolwiek