  • 1. Data: 2010-04-19 11:05:46
    Temat: Klucze firmy neo
    Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl>

    Witam
    Jakie są wasze opinie na temat firmy NEO przykładowo: "Klucze nasadowe 3/8"
    kpl 20 08-610 NEO" linków do aukcji nie będę podawał.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-04-19 11:22:19
    Temat: Re: Klucze firmy neo
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Jakie są wasze opinie na temat firmy NEO przykładowo: "Klucze nasadowe
    > 3/8" kpl 20 08-610 NEO" linków do aukcji nie będę podawał.

    jesli mogę odpowiem nie na temat :)
    nie znam tych kluczy ale za 199 kupiłem w praktikerze walizkę "budget". 2
    grzechotki - mała i duża, komplet końcówek, klucze płaskie, ampulowe,
    śrubokręty i końcówki do śrubokrętów. 3 rok używam ich w serwisie i są bez
    zarzutu
    generalnie ciężko je znaleźć ja wypatrzyłem sobie na półce pod sufitem i
    pracownik widlaczkiem mi ściągnął mimo że wcześniej twierdził że już nie
    mają ich w sprzedaży :)
    za niewiele więcej chyba 299 jest waliza na kółkach o wiele bogatsza :)
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2010-04-19 11:30:58
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Jakie są wasze opinie na temat firmy NEO przykładowo: "Klucze nasadowe
    > 3/8"
    > kpl 20 08-610 NEO" linków do aukcji nie będę podawał.

    z NEO mam jedynie obcinaczkę do przewodów elektrycznych i kupując ją
    sądziłem że to całkowity szajs, ale wygląda na to że w miarę rozsądna jakość
    tego jest, po dwóch latach używania (fakt faktem nie jakoś intensywnego ale
    nazwijmy to półprofi) sprawdza się,
    jeżeli chodzi o klucze "samochodowe" to mogę Ci polecić Yato, mam taki
    zestaw 90-kilka części, dokupiłem to tego redukcje, torxy wewnętrzne których
    nie było w kpl. i mam zestaw którym mogę zrobić praktycznie wszystko w
    aucie,
    brat

  • 4. Data: 2010-04-21 22:01:43
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    bratPit[pr] wrote:

> [...]
    > zestaw 90-kilka części, dokupiłem to tego redukcje, torxy wewnętrzne
    > których nie było w kpl. i mam zestaw którym mogę zrobić praktycznie

    Ja kupilem nasadki torx yato i niestety totalne dno ,kupilem takie klucze do
    wymiany pompy wtryskowej w astrze, cos takiego
    http://www.allegro.pl/item971966839_yato_torx_z_dziu
    ra_security_12szt_t8_t55_0431.html w
    mniejszych ,
    na klucz 1/4" material klucza "plynal " , zreszta nic dziwnego jak max
    moment tych nasadek to ok 20Nm a z tych:
    http://www.allegro.pl/item992449552_klucze_nasadowe_
    torx_e5_e16_9szt_yato_gwiazdki.html
    klucz nie pasowal na srube :) - sruby nie wyrobione lby, mocujace kola
    lancuchowe do piasty pompy wtryskowej w oplowskim silniku y20dth .Dopiero
    jak pozyczylem zestaw Forch
    to poszlo jak po masle :) i k..... znacznie mniej padalo z ust.

  • 5. Data: 2010-04-22 09:29:51
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > jak pozyczylem zestaw Forch
    > to poszlo jak po masle :) i k..... znacznie mniej padalo z ust.

    hmm, cenna uwaga,
    może Yato 'wyrobiło sobie markę' i już jedzie na badziewiu teraz?
    ja mam te klucze ze 3 lata i co prawda nimi nie zarabiam ale trochę rzeczy
    nimi zrobiłem i nie miałem takich problemów, tych z pierwszego linku nie
    mam, mam natomiast te drugie i mojej Astrze one pasują :-)
    widać trzeba uważać już na Yato,
    brat