  • 1. Data: 2010-04-19 10:46:54
    Temat: Opel Ampera nadciąga...
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    No, wygląda że europejska mutacja Volta się wreszcie pokaże.

    W dodatku jeszcze w tym roku.

    Samochód ciekawy.
    http://www.opel-ampera.com/english/#/home

    Niestety, poszli w modnym kierunku, i ma zapewniać 60 km na bateriach.

    Odbiło się to na jednej bardzo poważnej rzeczy - jest czteromiejscowy,
    aku jest w tunelu i pod tylnymi siedzeniami.

    Przez ten "drobiazg" rynkowo dostanie mocno po dupie...

    Osiągi przyzwoite, 0-100 w 9 sekund, top speed - 160 km/h. Może nie za
    wiele, ale dla wielu (w tym dla mnie) w zupełności wystarczająco. W
    sumie rozsądne - jak ma być oszczędny, to i duże prędkości temu nie
    sprzyjają.

    Stylistyka ciekawa. Trochę obleśne te wstawki z pleksy na wszystkim,
    łącznie z felgami - imho lepiej byłoby pójść po całości, bez wstawek
    tylko z wszędzie pozamykać.

    Obawiam się też że te duże baterie mocno odbiją się na cenie.
    Ech, jakby wywalili ten tunel między tylnymi siedzeniami, kosztem
    niższego zasięgu np. 40 km - nadal samochód by się nadawał do jazdy
    czysto elektrycznej, a byłby pełnoprawnym samochodem rodzinnym. Czyli
    ze znacznie wyższą sprzedażą, i wyraźnie niższymi cenami...

    Ktoś tu ma coś wspólnego z Oplem, dobrze kojarzę że Mirek Ptak? Masz
    może jakieś przecieki co do planowanej ceny?

    Ale dla mnie te 4 miejsca nie są problemem, więc jeśli cena będzie
    rozsądna - poważnie bym go rozważył.

    BTW - ile dalibyście za niego jako nowy? Tzn. jaki poziom cen byłby
    akceptowalny? IMHO cena priusa, czyli 100k pln to nieprzekraczalna
    granica. Zawsze jest wprawdzie brzydszy ale praktyczniejszy Insight za
    75k...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 2. Data: 2010-04-19 11:16:09
    Temat: Re: Opel Ampera nadciąga...
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Massai wrote:
    > No, wygląda że europejska mutacja Volta się wreszcie pokaże.
    >
    > W dodatku jeszcze w tym roku.
    >
    > Samochód ciekawy.
    > http://www.opel-ampera.com/english/#/home

    Auto śliczne, tylko ten prąd psuje cały odbiór :( Nawet jakby za darmo dali, to
    bym nie wziął. Nie chcę iść z falą "ekologów".

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 3. Data: 2010-04-19 11:23:16
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > No, wygląda że europejska mutacja Volta się wreszcie pokaże.
    >
    > W dodatku jeszcze w tym roku.
    >
    > Samochód ciekawy.
    > http://www.opel-ampera.com/english/#/home

    po obejrzeniu galerii taka jedna refleksja, w _końcu_ ktoś w GM/Oplu
    zrozumiał, że kupuje się _oczami_,
    to co w ukryte w środku ma mniejsze znaczenie, wystarczy dorobić do danego
    modelu marketingowy bełkot i sukces gotowy,
    brat

  • 4. Data: 2010-04-19 11:47:01
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-04-19 11:23, *bratPit[pr]* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

> [...]
    > to co w ukryte w środku ma mniejsze znaczenie, wystarczy dorobić do
    > danego modelu marketingowy bełkot i sukces gotowy,

    Wreszcie?
    Moim zdaniem zaczęli od Insigni - Astra 4 i nowa Meriva idą tą samą
    drogą - w końcu :)
    W sumie to już Astra 3 i Corsa były ładne, ale tylko z zewnątrz :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 5. Data: 2010-04-19 12:01:02
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Mirek Ptak wrote:

> [...]
    > Moim zdaniem zaczęli od Insigni - Astra 4 i nowa Meriva idą tą samą
    > drogą - w końcu :) W sumie to już Astra 3 i Corsa były ładne, ale

    No to rzuć jeszcze jakąś cenę planowaną;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 6. Data: 2010-04-19 12:17:31
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Wreszcie?
    > Moim zdaniem zaczęli od Insigni - Astra 4 i nowa Meriva idą tą samą
    > drogą - w końcu :)
    > W sumie to już Astra 3 i Corsa były ładne, ale tylko z zewnątrz :)

    wreszcie czyli na przestrzeni czasu Mirku :-)
    oczywiście również mówię to na przykładzie Insigni, Astry J, Corsy D
    (wnętrze) i no powyższego linku,
    brat

  • 7. Data: 2010-04-19 14:46:31
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-04-19 12:01, *Massai* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    [...]
    > No to rzuć jeszcze jakąś cenę planowaną;-)

    Gdzieś wyczytałem że około 37 tys euro - znaczy bardzo drogo.

  • 8. Data: 2010-04-19 14:47:51
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > [...]
    >>

    > Gdzieś wyczytałem że około 37 tys euro - znaczy bardzo drogo.

    drogawa ta...ekologia o_O

    brat

  • 9. Data: 2010-04-19 15:53:44
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Mon, 19 Apr 2010 14:47:51 +0200, bratPit[pr] napisał(a):

    > drogawa ta...ekologia o_O
    Ciekawe ile Nissan Leaf w EU bedzie stal. W USA po federalnych odpisach
    podatkowych ma kosztowac jakies 25k$.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 10. Data: 2010-04-19 15:58:57
    Od: szymo <s...@w...pl>

    > No, wygląda że europejska mutacja Volta się wreszcie pokaże.
    >
    > W dodatku jeszcze w tym roku.

    Przepiękny! Jakby ktoś kupił i by mu się nie podobał tudzież do torebki
    nie pasował to mogę wziąć :)