-
1. Data: 2010-04-19 10:11:16
Temat: Auto na kategorię B1
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Ma ktoś jakiś fajny samochodzik zarejestrowany na pojazd lekki do
sprzedania?
Chętnie do zamiany na Punto 1.2, 2002 rok, z przebiegiem 60 kkm (pierwszy
właściciel) (z kratką - van dla 4 osób).
Postanowiłem sprzedać Punciaka i kupić coś mniejszego, żeby dzieciak mógł
się już wprawiać w jeździe.
Więc jakby ktoś był zainteresowany zakupem Punto to można pisać.
-
2. Data: 2010-04-19 17:41:16
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
Cavallino pisze:
> Ma ktoś jakiś fajny samochodzik zarejestrowany na pojazd lekki do
> sprzedania?
>
> Chętnie do zamiany na Punto 1.2, 2002 rok, z przebiegiem 60 kkm
> (pierwszy właściciel) (z kratką - van dla 4 osób).
>
> Postanowiłem sprzedać Punciaka i kupić coś mniejszego, żeby dzieciak
> mógł się już wprawiać w jeździe.
A jesteś pewien, że dasz radę wysłać młodego na egzamin? ZTCW w wielu
ośrodkach egzaminowania B1 jest martwą kategorią.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
3. Data: 2010-04-19 18:26:27
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
wiadomości news:hqhtkq$giv$1@news.dialog.net.pl...
> Cavallino pisze:
>> Ma ktoś jakiś fajny samochodzik zarejestrowany na pojazd lekki do
>> sprzedania?
>>
>> Chętnie do zamiany na Punto 1.2, 2002 rok, z przebiegiem 60 kkm (pierwszy
>> właściciel) (z kratką - van dla 4 osób).
>>
>> Postanowiłem sprzedać Punciaka i kupić coś mniejszego, żeby dzieciak mógł
>> się już wprawiać w jeździe.
>
> A jesteś pewien, że dasz radę wysłać młodego na egzamin?
Nie jestem.
>ZTCW w wielu ośrodkach egzaminowania B1 jest martwą kategorią.
To znaczy co, wcale nie przeprowadzają takich egzaminów?
Bo czytałem że w najgorszym przypadku egzamin jest na aucie instruktora.
Zresztą WORD w Poznaniu jest dość duży, kursy szkoły prowadzą, więc
niemożliwe żeby egzaminów nie było.
-
4. Data: 2010-04-19 20:00:38
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Mon, 19 Apr 2010 17:41:16 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
>Cavallino pisze:
>> Ma ktoś jakiś fajny samochodzik zarejestrowany na pojazd lekki do
>> sprzedania?
>
>A jesteś pewien, że dasz radę wysłać młodego na egzamin? ZTCW w wielu
>ośrodkach egzaminowania B1 jest martwą kategorią.
Osrodek nie musi sie do tego przyznawac - zaswiadczenie o ukonczeniu
kursu prosze :-)
J.
-
5. Data: 2010-04-19 22:55:48
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Cavallino pisze:
> Ma ktoś jakiś fajny samochodzik zarejestrowany na pojazd lekki do
> sprzedania?
www.korycki.pl
> Chętnie do zamiany na Punto 1.2, 2002 rok, z przebiegiem 60 kkm
> (pierwszy właściciel) (z kratką - van dla 4 osób).
Zarejestruj to Punto jako 550kg :)
Poza jakimiś cudakami typu Ariel Atom samochodów lżejszych niż 550kg i
tak nie ma.
Co jednak nie zmienia faktu że w SKP bywa że się takie antygrawitacyjne
cuda zdarzają że nawet Smarty i Micry jeżdża na B1, więc może i świat
jest już gotowy na "ważące" 549kg Punto? ;)
Bo do prawdziwego zejścia poniżej 550kg to trzeba ostro piaskować
blachy, a to gra nie warta świeczki, bo się auto zrobi niebezpieczne,
będzie rdzewieć itd.
-
6. Data: 2010-04-19 23:17:55
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
news:
> Poza jakimiś cudakami typu Ariel Atom samochodów lżejszych niż 550kg i tak
> nie ma.
> Co jednak nie zmienia faktu że w SKP bywa że się takie antygrawitacyjne
> cuda zdarzają że nawet Smarty i Micry jeżdża na B1,
Nie ta klasa - Smarty, Suzuki Alto, Daihatsu Cuore, Maluchy.
Auta lżejsze od Punto o jakieś 300 kg.
-
7. Data: 2010-04-19 23:30:01
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Cavallino pisze:
> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
> news:
>
>> Poza jakimiś cudakami typu Ariel Atom samochodów lżejszych niż 550kg i
>> tak nie ma.
>> Co jednak nie zmienia faktu że w SKP bywa że się takie
>> antygrawitacyjne cuda zdarzają że nawet Smarty i Micry jeżdża na B1,
>
> Nie ta klasa - Smarty, Suzuki Alto, Daihatsu Cuore, Maluchy.
> Auta lżejsze od Punto o jakieś 300 kg.
No żartuję z tym Punto, ale jednak tamte auta też dużo cięższe niż 550kg.
Na tyle cięższe że sądzę że nie ma mowy o uczciwym zejściu poniżej 550kg.
-
8. Data: 2010-04-19 23:37:40
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
news:
> No żartuję z tym Punto, ale jednak tamte auta też dużo cięższe niż 550kg.
> Na tyle cięższe że sądzę że nie ma mowy o uczciwym zejściu poniżej 550kg.
Czy masa własna liczy się z paliwem czy bez?
Bo jeśli z, to często pomoże zmniejszenie baku.
Kto to później sprawdzi? ;-)
Kanapa, koło zapasowe to też kilkanaście-kilkadziesiąt kg.
-
9. Data: 2010-04-20 00:10:56
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Cavallino pisze:
> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
> news:
>
>> No żartuję z tym Punto, ale jednak tamte auta też dużo cięższe niż 550kg.
>> Na tyle cięższe że sądzę że nie ma mowy o uczciwym zejściu poniżej 550kg.
>
> Czy masa własna liczy się z paliwem czy bez?
Wszystkie płyny w ilościach nominalnych. Czymkolwiek jest ilość nominalna :)
Stawiałbym że formalnie wypada mieć połowę zbiornika. Praktycznie pewnie
można na oparach :)
> Bo jeśli z, to często pomoże zmniejszenie baku.
> Kto to później sprawdzi? ;-)
>
> Kanapa, koło zapasowe to też kilkanaście-kilkadziesiąt kg.
Kanapa z pasami to może z 10kg. Zapas w takich małych samochodach też
jakiś szczególnie ciężki nie jest - będzie może drugie 10kg.
I tu łatwe odchudzanie się kończy.
Można rwać tapicerkę i wygłuszenia, ale to już mocno odbije się na
komforcie.
Można dać maskę z laminatu - też będzie kilka kg do przodu.
Ale nadal to jest mało.
Dalej już zaczynają się koszty i mniejsze zyski, bo odchudzać można np.
wydech, dolot, zamach, koła itd. ale to już raczej tylko w sporcie bo to
wszystko ciągnie za sobą wady raczej nieakceptowalne w cywilu.
Z byle 126p trzeba wyrwać 100kg żeby ważył 550kg. Podobnie z tych
najmniejszych wózków typu Cuore czy Swift.
IMO bez ruszania blach nie do zrobienia.
Tyle że nad czym się tu zastanawiać? Masz adres do gościa który to
wszystko robi - kupujesz takie Cuore które ma w dowodzie 549kg i już :)
-
10. Data: 2010-04-20 00:18:38
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
news:
> Wszystkie płyny w ilościach nominalnych. Czymkolwiek jest ilość nominalna
> :)
Czyli masz ze 20 kg na samym paliwie.
> Kanapa z pasami to może z 10kg.
Eeeee, w autach konstrukcyjnie sprzed nastu lat?
IMO sporo więcej.
>Zapas w takich małych samochodach też jakiś szczególnie ciężki nie jest -
>będzie może drugie 10kg.
Powiedzmy razem z 50 kg.
Jak odchudzają resztę żeby z 640 wyszło 549 to nie mam pojęcia.
A są i Cuore rejestrowane na 4 osoby, więc z kanapą.
> Tyle że nad czym się tu zastanawiać? Masz adres do gościa który to
> wszystko robi - kupujesz takie Cuore które ma w dowodzie 549kg i już :)
Przecież o tym piszę o i już tak zarejestrowanego auta szukam.
Tak, żeby jak ktoś coś kręcił, to na pewno nie ja.
Ale najpierw pewnie trzeba będzie poczekać aż się Punciak sprzeda.