  • 1. Data: 2009-04-01 09:21:37
    Temat: wypożyczalnia
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    Witam

    Istnieje jakaś wypożyczalnia sprzętu foto (system Nikona) w Krakowie?
    Kolega namówił mnie na fotografowanie jego ślubu i wesela i na tę okazję
    fajnie by było mieć narzędzia lepsze niż moje.

    Dzięki z góry
    Pzdr, MW

  • 2. Data: 2009-04-01 09:32:41
    Temat: Re: wypożyczalnia
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Witam
    >
    > Istnieje jakaś wypożyczalnia sprzętu foto (system Nikona) w Krakowie?

    TAK, nawet kilka, w dodatku niedrogie sa.

    > Kolega namówił mnie na fotografowanie jego ślubu i wesela i na tę
    > okazję fajnie by było mieć narzędzia lepsze niż moje.

    Dobrze, ze dzisiaj 1.4 bo bym mogl pomyslec, ze chcesz
    nieodpowiadzialnie robic gnioty na weselu kumpla sprzetem,
    ktorego nie znasz. Bo doswiadczenie w slubach masz z pewnoscia ;)

  • 3. Data: 2009-04-01 11:27:19
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > TAK, nawet kilka, w dodatku niedrogie sa.

    > Dobrze, ze dzisiaj 1.4 bo bym mogl pomyslec, ze chcesz

    A ten 1.4 to 50mm czy 85? i po ile wypozyczają? ;)

    --
    JD

  • 4. Data: 2009-04-01 11:45:41
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > A ten 1.4 to 50mm czy 85? i po ile wypozyczają? ;)

    Dwa w cenie jednego oczywiscie, plus kilo bananow gratis.

  • 5. Data: 2009-04-01 12:01:18
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Dobrze, ze dzisiaj 1.4 bo bym mogl pomyslec, ze chcesz
    > nieodpowiadzialnie robic gnioty na weselu kumpla sprzetem,
    > ktorego nie znasz. Bo doswiadczenie w slubach masz z pewnoscia ;)

    Odnosze wrażenie, że najważniejsze na ślubie sa zdjęcia
    ..... i pan pstrykacz. Przepraszam, Fotograf.
    Wszyscy oczywiście maja tak tańczyc jak pan fotograf zagra, bo
    najważniejsze na ślubie są .....
    Nie przesadzajmy, zdjęcie jest tylko pamiątka. Ile razy wracamy do tych
    zdjęć, ile razy je oglądamy?
    A pan pstrykacz ma tak sie zachowywać aby nie przeszkadzał, mało tego ma
    byc prawie niewidoczny. Pan pstrykacz jest tam złem koniecznym i służy
    wyłącznie do tego aby powstała jakas pamiątka na papierze. Niestety
    często na różnego rodzaju imprezach widze pstrykaczy którzy chca w tym
    towarzystwie być nr 1.

  • 6. Data: 2009-04-01 12:04:58
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    MW pisze:

    Hej

    > Istnieje jakaś wypożyczalnia sprzętu foto (system Nikona) w Krakowie?
    > Kolega namówił mnie na fotografowanie jego ślubu i wesela i na tę okazję
    > fajnie by było mieć narzędzia lepsze niż moje.

    Jedyna forma wypożyczania jaką znam dostępna ogólnie to Sigma
    ProCentrum, sprawdź czy mają przedstawiciela w Krakowie.
    Jest jeszcze wypożyczalnie Nikona ale tylko dla członków NPS
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 7. Data: 2009-04-01 12:09:44
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Kryhu pisze:

    >sprawdź czy mają przedstawiciela w Krakowie.

    Mają.
    http://www.sigma-procentrum.pl/

  • 8. Data: 2009-04-01 12:14:54
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "a402" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wyłącznie do tego aby powstała jakas pamiątka na papierze. Niestety często
    > na różnego rodzaju imprezach widze pstrykaczy którzy chca w tym

    To prawda ale jak ktoś płaci za niego słono to oczekuje dobrych zdjęć a
    dobre zdjecia lepiej się robi jak się jest nr 1 i ustawia ludzi jak się
    chce. Także kwestia wymagań zlecjacych usługe. Albo super ujęcia albo
    przypadkowe za to bez przeszkadzania.

  • 9. Data: 2009-04-01 12:24:33
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Agent pisze:

> [...]
    > dobre zdjecia lepiej się robi jak się jest nr 1 i ustawia ludzi jak się
    > chce. Także kwestia wymagań zlecjacych usługe. Albo super ujęcia albo

    Płaci słono za to aby fotograf wykonał pamiątkowe zdjęcia. Płaci równiez
    za to aby ten pan nie przeszkadzał, nie przestawiał gości, był
    niewidoczny jak ochroniarz. Ma wykonac swoja robote i zniknąć.

    Na ustawiania jest czas w studio a nie na imprezie gdzie ludzie sie
    bawią i nie powinni służyc fotografowi. Niestety wygląda to często
    inaczej, nie tylko na weselach.

  • 10. Data: 2009-04-01 16:41:07
    Od: "MW" <w...@w...pl>

> [...]
    > nieodpowiadzialnie robic gnioty na weselu kumpla sprzetem,
    > ktorego nie znasz. Bo doswiadczenie w slubach masz z pewnoscia ;)

    Mam N D200, Nikkory 28-70 f/2.8, 85mm f/1.4 i Sigme 70-200.
    Hobbystycznie fotografuję od dawna i wiem chociaż tyle że mając D700 i
    obiektyw pokroju nieprodukowanego już Nikkora 28mm f/1.4 albo Sigmy 20mm
    f/1.8 potencjalnie mogę robić gnioty znacznie lepsze. Bo swobodnie bez
    lampy. A to dużo, bo nie muszę ganiać z wielkim statywem i szukać ujęć na
    których ludzie się nie ruszają (to poważnie ogranicza). Zresztą każdy
    przeczytany podręcznik Ci to wyjaśni. Nie bój się ich.

    Pzdr, MW