    From: "MW" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: wypożyczalnia
    Date: Wed, 1 Apr 2009 18:41:07 +0200

    > TAK, nawet kilka, w dodatku niedrogie sa.
    > Dobrze, ze dzisiaj 1.4 bo bym mogl pomyslec, ze chcesz
    > nieodpowiadzialnie robic gnioty na weselu kumpla sprzetem,
    > ktorego nie znasz. Bo doswiadczenie w slubach masz z pewnoscia ;)

    Mam N D200, Nikkory 28-70 f/2.8, 85mm f/1.4 i Sigme 70-200.
    Hobbystycznie fotografuję od dawna i wiem chociaż tyle że mając D700 i
    obiektyw pokroju nieprodukowanego już Nikkora 28mm f/1.4 albo Sigmy 20mm
    f/1.8 potencjalnie mogę robić gnioty znacznie lepsze. Bo swobodnie bez
    lampy. A to dużo, bo nie muszę ganiać z wielkim statywem i szukać ujęć na
    których ludzie się nie ruszają (to poważnie ogranicza). Zresztą każdy
    przeczytany podręcznik Ci to wyjaśni. Nie bój się ich.

    Pzdr, MW