  • 11. Data: 2012-02-15 09:22:14
    Temat: Re: wylaczona pralka bierze prad
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek" nerig7ehykms$....@4...net

    > Dla mnie to nic dziwnego, że bierze prąd. Nie spotkałem jeszcze pralki,
    > która daje prąd.;)

    Moja dawała, gdy zamokła. :) Pisałem o tym.
    Gdy nieco wyschła, przestała wywalać róznicowoprądówkę
    w czasie prania, później włączyli ogrzewanie...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2012-02-15 19:56:41
    Od: Tomasz Wójtowicz <t...@s...com>

    W dniu 2012-02-15 09:30, Jacek pisze:

    > Dla mnie to nic dziwnego, że bierze prąd. Nie spotkałem jeszcze pralki,
    > która daje prąd.;)

    Przed wojną we Lwowie był proces sądowy. Człowiek nie chciał zapłacić
    rachunku za prąd, ponieważ argumentował, że ile prądu wpływa do jego
    mieszkania, tyle samo wypływa i sąd przyznał mu rację. Ja również
    przyznaję rację i mówię, że ile prądu pralka bierze, tyle samo daje.

  • 13. Data: 2012-02-16 01:27:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomasz Wójtowicz" jhh2ge$qq6$...@s...cyf-kr.edu.pl

> [...]
    > do jego mieszkania, tyle samo wypływa i sąd przyznał mu rację. Ja również przyznaję
    rację i mówię, że ile prądu pralka bierze,

    I dlatego właśnie od tamtej pory płacimy nie za prąd, ale za
    energię elektryczną. Jak się to mówi -- każdy as bierze raz.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'