  • 1. Data: 2012-02-13 22:34:54
    Temat: wylaczona pralka bierze prad
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    dzis robiac porzadki za pralka, podlaczylem taki Lidlowy miernik
    energii elektrycznej i odkrylem, ze wylaczona pralka bierze 0.04A przy
    cos fi 0.06 (na ile mozna wierzyc tym pomiarom...ale cos tam bierze)

    Na co?? Jest to stara pralka 13 lat Siemens (odpukac dziala dobrze
    stara dobra produkcja w Lodzi) bez elektroniki, typowy programator,
    bez wyswietlacza, [niby] wylacznik mechaniczny...

    Macie pomysly na co jej ten prad?

    P[W]=U*I*cos fi

    P[W]= 230*0.04*0.9999999 = 9.2W

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-02-13 22:37:46
    Temat: Re: wylaczona pralka bierze prad
    Od: Tomasz Wójtowicz <t...@s...com>

    W dniu 2012-02-13 23:34, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > stara dobra produkcja w Lodzi) bez elektroniki, typowy programator,
    > bez wyswietlacza, [niby] wylacznik mechaniczny...

    Kondensator przeciwzakłóceniowy

    P[W] = 230*0.04*0.06 = 0.5W

    pasuje

  • 3. Data: 2012-02-13 22:44:09
    Od: Konop <k...@g...pl>

> [...]
    > energii elektrycznej i odkrylem, ze wylaczona pralka bierze 0.04A przy
    > cos fi 0.06 (na ile mozna wierzyc tym pomiarom...ale cos tam bierze)

    Czemu podstawiasz za cos fi 0.99999, skoro wcześniej pisałeś cos fi =
    0.06?? :)

    Konop

  • 4. Data: 2012-02-13 23:16:05
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 13 Feb 2012 23:37:46 +0100, Tomasz Wójtowicz
    <t...@s...com> wrote:

    >Kondensator przeciwzakłóceniowy
    >
    >P[W] = 230*0.04*0.06 = 0.5W

    no tak, miernik pokazuje od razu cos fi a nie samo fi !!!

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2012-02-13 23:17:07
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 13 Feb 2012 23:44:09 +0100, Konop <k...@g...pl> wrote:

    >Czemu podstawiasz za cos fi 0.99999, skoro wcześniej pisałeś cos fi =
    >0.06?? :)

    mea culpa (juz sie pokajalem w poscie wyzej)...

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2012-02-13 23:34:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Adresssss,

> [...]
    > stara dobra produkcja w Lodzi) bez elektroniki, typowy programator,
    > bez wyswietlacza, [niby] wylacznik mechaniczny...

    Jak to liczysz, skoro masz wyraźnie cos(fi)=0.06 - ledwie pół wata.

    Podejrzewam, że ten lidlowy miernik zawyżył pomiar prądu i to
    znacznie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2012-02-13 23:35:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomasz,

    > Kondensator przeciwzakłóceniowy
    > P[W] = 230*0.04*0.06 = 0.5W
    > pasuje

    Cos(fi) pasuje. Nie pasuje prąd i moc czynna. Są zdecydowanie za duże
    i niebezpieczne.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2012-02-14 18:45:56
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > stara dobra produkcja w Lodzi) bez elektroniki, typowy programator,
    > bez wyswietlacza, [niby] wylacznik mechaniczny...

    Na inwigilowanie, które wymusila ACTA ;)

  • 9. Data: 2012-02-15 08:23:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Plumpi" jhea5a$bug$...@i...gazeta.pl

    > Na inwigilowanie, które wymusila ACTA ;)

    ACTA nie przejdzie -- pralka do kasacji...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-02-15 08:30:37
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 13 Feb 2012 23:34:54 +0100, a...@p...pl napisał(a):

> [...]
    > stara dobra produkcja w Lodzi) bez elektroniki, typowy programator,
    > bez wyswietlacza, [niby] wylacznik mechaniczny...

    Dla mnie to nic dziwnego, że bierze prąd. Nie spotkałem jeszcze pralki,
    która daje prąd.;)