  • 1. Data: 2012-02-14 00:02:10
    Temat: res-packi smd jako odpowiednik 1206
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Mam ustrojstwo, w którym wkładam stado 1206 1K, bez istotnej precyzji,
    aczkolwiek z dość znaczną mocą wydzielaną per opornik - szczytowo 100mW,
    średnio 50mW (max dla 1206 to 125mW)
    Czy gdzieś ktoś spotkał ostatnio (tme? maritex?) coś ala res-pack
    http://media.digikey.com/photos/CTS%20Photos/743C043
    101JPTR.JPG ale
    odpowiednik mocowo i napięciowo 1206, odddzielne oporniki ale w jednym
    klocuszku? Szukam patrzę, i albo jakies mikro-mocowe, albo dzikie
    precyzyjne mostki.
    Powód poszukiwań jest prosty - dużo szybciej jest ręcznie posadowić i
    przylutować 4-pack (albo więcej), niż 4 osobne oporniki smd 1206.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 2. Data: 2012-02-14 16:28:18
    Temat: Re: res-packi smd jako odpowiednik 1206
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    BartekK wrote:

> [...]
    > Powód poszukiwań jest prosty - dużo szybciej jest ręcznie posadowić i
    > przylutować 4-pack (albo więcej), niż 4 osobne oporniki smd 1206.

    Digikey ma coś takiego:
    CRA12E0831K10JTR-ND

    135EUR za 2000 sztuk.

    Waldek