  • 1. Data: 2012-02-13 21:52:38
    Temat: patent Panasonica
    Od: a...@p...pl

    czesc

    przegladajac dzis strone tp.pl natknalem sie na telefon

    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/telefon_domowy/t
    elefony_modemy/tel_bezprz/?_prod=701216

    Panasonic KX-TG6611PD to bezprzewodowy aparat DECT
    o doskonałej ergonomii, dzięki której użytkowanie aparatu jest proste
    i przyjemne. Telefon został wyposażony w opatentowany przez Panasonic
    system awaryjnego zasilania, który pozwala na wykonywanie połączeń bez
    zasilania z gniazdka prądowego, nawet przez kilka godzin. ....

    cena 141 zl z dostawa do domu

    Ciekawi mnie ten telefon na czym ten "patent" Panasonica polega? Czy
    to jest jakis super kondensator w zasilaniu czy tez moze jakis
    akumulator w srodku umiescili.

    P rawda jest, ze telefon dect lepiej dziala jak ma zasilanie i juz sie
    pare razy tak zlozylo, ze pradu nie byla i telefon przestawal
    dzialac....Krok w dobrym kierunku. Oczywiscie mozna byloby tez zrobic
    maly zasilacz buforowy, taki jak nie ma pradu z sieci, to telefon
    pracuje na zasilaniu akumulatora (ale takie cos nalezaloby sobie kupic
    lub zrobic) a to dodatkowy koszt.

    Moze ktos wie jaki to patent Panasonic zastosowal w tym telefonie?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-02-13 22:04:54
    Temat: Re: patent Panasonica
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Moze ktos wie jaki to patent Panasonic zastosowal w tym telefonie?

    Szukałem w google całe 15 sekund...

    W razie przerwy w zasilaniu sieciowym (230V), słuchawka umieszczona na
    bazie pozwala na używanie telefonu przez pewien czas. Baza korzysta z
    energii zgromadzonej w naładowanych akumulatorach słuchawki umożliwiając
    wykonywanie i odbieranie połączeń oraz korzystanie z innych zalogowanych
    słuchawek.

  • 3. Data: 2012-02-13 22:28:40
    Od: Adam <b...@a...pl>

    W dniu 2012-02-13 22:52, a...@p...pl pisze:

    > przegladajac dzis strone tp.pl natknalem sie na telefon
    > Moze ktos wie jaki to patent Panasonic zastosowal w tym telefonie?

    Koniec reklamy :P

    --
    Adam

  • 4. Data: 2012-02-13 22:40:38
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 13 Feb 2012 23:04:54 +0100, Padre <P...@n...net> wrote:

> [...]
    >energii zgromadzonej w naładowanych akumulatorach słuchawki umożliwiając
    >wykonywanie i odbieranie połączeń oraz korzystanie z innych zalogowanych

    czyli odkladasz sluchawke na baze i teraz baza zasila sie ze
    sluchawki.....no ale rozmawiac i chodzic po mieszkaniu to juz sie nie
    da, no chyba ze ten prad ze sluchawki podlaczysz na kabelku....do bazy
    do stykow ladowania. A wystarczyloby zaprojektowac baze z koszyczkiem
    na akumulatorki AA i jak nie ma pradu, to wlasnie z nich czerpac
    zasilanie do modulu DECT.

    Jednym slowe da sie zadzwonic, tylko co to za dzwonienie z morda przy
    bazie. Rzeczywiscie patent jak cholera. Teraz widac, kto rejestruje
    patenty (i mozna opatentowac takie gowno).

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2012-02-13 23:09:03
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Jednym slowe da sie zadzwonic, tylko co to za dzwonienie z morda przy
    > bazie. Rzeczywiscie patent jak cholera.

    O ile nie ma trybu glosnomowiacego ;)
    - u mnie nieprzydatne gdyz korzystam z Voip

  • 6. Data: 2012-02-13 23:17:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    a...@p...pl napisał:

> [...]
    > bazie. Rzeczywiscie patent jak cholera. Teraz widac, kto rejestruje
    > patenty (i mozna opatentowac takie gowno).

    W ogóle nie szukałem w google, bo w podanym linku napisali, że można
    zalogować do bazy 6 słuchawek. O tym, że słuchawka ma funkcję głośno
    mówiącą nie wspomnieli, bo to chyba oczywicte. Często rozmawiam przez
    panasonica siedząc swobodnie w odległości metra.

    A pomysł korzystania przez bazę z akumulatorów słuchawki jest akurat
    bardzo dobry -- po co montować osobne, z których korzysta się raz na
    ruski rok. Jak najbardziej nadaje się na patent (szkoda, że to nie ja
    na to wpadłem).

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2012-02-14 06:47:46
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > energii zgromadzonej w naładowanych akumulatorach słuchawki umożliwiając
    > wykonywanie i odbieranie połączeń oraz korzystanie z innych zalogowanych

    To ja mam inny patent, włożyć do bazy akumulatorek ładowany z linii
    telefonicznej. :-)

  • 8. Data: 2012-02-14 10:13:55
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 14.02.2012 07:47, nom pisze:
    > To ja mam inny patent, włożyć do bazy akumulatorek ładowany z linii
    > telefonicznej. :-)

    No to skoro to opublikowałeś to z patentu na Twój wynalazek nici ;)

    Michoo