  • 1. Data: 2010-03-22 17:11:10
    Temat: wybor aparatu
    Od: "OlO" <O...@c...pl>

    witam
    robie zdjecia ubran do sklepiku internetowego , mam stol bezcieniowy i kilka
    lamp z zarowkami blyskowymi. Zastanawiam sie jaki aparat wybrac. Do tej pory
    robilem zwyklym kompaktem , ale on ma podwojny blysk lampy wiec nie moglem
    uzyc zarowek blyskowych. Zastanawiam sie nad Canon SX10 , SONY DSC-HX1 lub
    NIKON COOLPIX P100 . Moze ktos ma doswiadczenie ktory bedzie lepszy , albo
    jakies sugestie

    Pozdrawiam
    OIO

  • 2. Data: 2010-03-23 08:54:19
    Temat: Re: wybor aparatu
    Od: Les <s...@p...fm>

    On 22 Mar, 18:11, "OlO" <O...@c...pl> wrote:
> [...]
    > NIKON COOLPIX P100 . Moze ktos ma doswiadczenie ktory bedzie lepszy , albo

    Zakupić fotocele działające na drugi błysk i po kłopocie!
    Koszt pomijalny!

    Pozdrawiam
    Les

    PS. Było już nie raz - jak nie tu, to wójek google wie