  • 1. Data: 2010-03-22 12:20:34
    Temat: do autorów zdjęć z Turcji
    Od: katmara <f...@e...pl>

    Wydawnictwo szuka zdjęć ze wybrzeża tureckiego (od części egejskiej do
    wschodniej; zainteresowanym wyślemy szczegółowy wykaz miejsc). Prewki
    bardzo proszę wysyłać na adres: f...@e...pl. Skontaktujemy się z
    autorami wybranych zdjęć.

  • 2. Data: 2010-03-22 12:47:33
    Temat: Re: do autorów zdjęć z Turcji
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "katmara" 4...@o...goo
    glegroups.com

[...]

    Aby było jasne -- nie mam zdjęć z Turcji.

    Moja propozycja:

    -- pochwalcie się, kim jesteście, czyli napiszcie, jakie to wydawnictwo
    -- po wybraniu zdjęć, powiadomcie grupę, czyje zdjęcia (i jakie)
    wybraliście, aby ludzie zrozumieli, czym jest dobre zdjęcie
    wg wydawnictwa

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2010-03-22 12:53:36
    Od: Les <s...@p...fm>

    On 22 Mar, 13:20, katmara <f...@e...pl> wrote:
    > Wydawnictwo szuka zdjęć ze wybrzeża tureckiego (od części egejskiej do
    > wschodniej; zainteresowanym wyślemy szczegółowy wykaz  miejsc). Prewki
> [...]

    Anglicy w czasie II wojny światowej szukali zdjęć wybrzeża
    francuskiego żeby zaplanować inwazję - będzie jakaś wojna? :-)

    A tak poważnie - przy takiej "ofercie współpracy" to nalezy się
    spodziewać udostępnienia zdjęć za darmo lub za "możliwość zaistnienia
    w profesjonalnym wydawnictwie". Żenada!

    Pozdrawiam
    Les

  • 4. Data: 2010-03-22 13:21:30
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Użytkownik "katmara" <f...@e...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
[...]

    w stockach jest tego od groma od 1 USD za sztukę. Chyba,że szukaja taniej.

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com

  • 5. Data: 2010-03-22 17:44:21
    Od: rev <s...@g...com>

    Wysłałem im kiedys prevki z Portugalii
    i nawet "pocałuj sie w dupe" zwrotnego nie dostałem :(
    chyba szkoda zachodu...

  • 6. Data: 2010-03-23 07:34:45
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Mon, 22 Mar 2010 14:21:30 +0100, mirek napisał(a):

    > w stockach jest tego od groma od 1 USD za sztukę. Chyba,że szukaja taniej.

    Ba, 100% taniej! ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 7. Data: 2010-03-23 07:40:49
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

> [...]
    >Wydawnictwo szuka zdjęć ze wybrzeża tureckiego (od części egejskiej do
    >wschodniej; zainteresowanym wyślemy szczegółowy wykaz miejsc). Prewki

    lepiej nie dorabaić państwa tureckiego, który dokonał ludobójstwa ormian i
    przejął bezprawnie siłą spory kawał cypru

  • 8. Data: 2010-03-23 09:38:55
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 23 Mar, 08:40, "Kokos" <k...@k...com> wrote:
> [...]
    _n#9g02mG7!__...__END_MASK_i?a63jfAD$z__@o30g2000yqb
    .googlegroups.com...

    > lepiej nie dorabaić państwa tureckiego, który dokonał ludobójstwa ormian i
    > przejął bezprawnie siłą spory kawał cypru

    A któryż to naród w swojej historii nigdy nie dokonał nigdy
    ludobójstwa i nie przejął bezprawnie siłą sporego kawałka czyjegoś
    terytorium ????

    Po ludobójstwie Ormian i po przejęciu Cypru było wiele ludobójstw i
    wiele wrogich przejęć .....

  • 9. Data: 2010-03-23 10:48:34
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

> [...]
    >terytorium ????
    >
    >Po ludobójstwie Ormian i po przejęciu Cypru było wiele ludobójstw i

    Nie chodzi o sam fakt zabijania, bo każdy naród brał udział w wojnie czy
    bitwie, tylko o uznanie za ludobójstwo, za zabijanie mniejszości narodowych.
    Nie wiem ile znasz narodów ktore wymordowało 1,5 mln ludzi w 2 lata. Spróbój
    pojechac do Turcji i głośno o tym powiedzieć to wyjedziesz na noszach albo
    nie wrócisz.

  • 10. Data: 2010-03-23 12:38:35
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 23 Mar, 11:48, "Kokos" <k...@k...com> wrote:

> [...]
    > pojechac do Turcji i głośno o tym powiedzieć to wyjedziesz na noszach albo

    Niemcy - kilka mln w samym tylko Oświęcimiu,
    Rosja, np jeden przednówek (2-3 miesiące) na Ukrainie 6-7mln (czasami
    mówi się o 10-15mln)
    Rwanda - 100 dni i ponad 1mln
    Dawna Jugosławia ...
    Liban,
    Palestyna,
    ot kilka przykładów z najnowszej historii ...

    W każdym kraju dostaniesz po mordzie jak się będziesz głośno
    wypowiadał o niewygodnych dla tubylców sprawach.