  • 1. Data: 2010-03-22 18:23:37
    Temat: Aparat zabitego fotografa
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    W powieści "O krok" występuje ponury morderca, ktory ustrzelił fotografa
    ślubnego i młodą parę w czasie pleneru na plaży, po ślubie, przed weselem...
    W brytyjskim filmie przez chwilę widać zbliżenie aparatu, którego używał
    nieszczęśnik.

    http://www.mimuw.edu.pl/~janek/canon_zabitego.jpg

    Bez wątpienia cyfrowy Canon, raczej lustrzanka. Zdjęcie ze stopklatki z
    telewizora nie jest najlepsze, ale może ktoś zidentyfikuje model?

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 2. Data: 2010-03-22 18:38:13
    Temat: Re: Aparat zabitego fotografa
    Od: "Marquez" <j...@e...com>

> [...]
    >
    > Bez wątpienia cyfrowy Canon, raczej lustrzanka. Zdjęcie ze stopklatki z
    > telewizora nie jest najlepsze, ale może ktoś zidentyfikuje model?

    Mnie to wygląda na czarnego Canona EOS 300D.

    Pozdr.
    Marqurez

  • 3. Data: 2010-03-22 18:43:52
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jan Rudziński <j...@g...pl> writes:

    > http://www.mimuw.edu.pl/~janek/canon_zabitego.jpg
    >
    > Bez wątpienia cyfrowy Canon, raczej lustrzanka. Zdjęcie ze stopklatki
    > z telewizora nie jest najlepsze, ale może ktoś zidentyfikuje model?

    20D -
    http://www.photographyreview.com/channels/photograph
    yreview/data/images/eos20_display3.jpg

    Coś z tego wynika dla Sprawy?

    MJ

  • 4. Data: 2010-03-22 18:53:02
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Michal Jankowski pisze:

    > 20D -
    > http://www.photographyreview.com/channels/photograph
    yreview/data/images/eos20_display3.jpg

    > Coś z tego wynika dla Sprawy?

    Nie, ciekaw byłem, czym robią śluby w nieprzyzwoicie bogatej Szwecji
    niewiarygodnie marudzącego Wallandera.

  • 5. Data: 2010-03-22 20:56:07
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Nie, ciekaw byłem, czym robią śluby w nieprzyzwoicie bogatej Szwecji

    A co ma wspolnego filmowy gadzet z realiami?

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 6. Data: 2010-03-23 07:38:29
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć wszystkim

    yreview/data/images/eos20_display3.jpg

    > Nie, ciekaw byłem, czym robią śluby w nieprzyzwoicie bogatej Szwecji
    > niewiarygodnie marudzącego Wallandera.

    szkoda ze nie byłeś ciekawy jakie wychodza im te sluby, jakie zrobią szwedzi
    zdjecia... ale niestety ciebie jak i 99.9% interesuje czym..

  • 7. Data: 2010-03-23 08:23:50
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Kokos napisał(a):

    > szkoda ze nie byłeś ciekawy jakie wychodza im te sluby, jakie zrobią szwedzi
    > zdjecia... ale niestety ciebie jak i 99.9% interesuje czym..

    No... źle im wychodzą te śluby, bo trupem padają.

    TAK, obchodzi mnie, czym robią zdjęcia i co mi pan teraz zrobisz...

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 8. Data: 2010-03-23 10:11:57
    Od: "Henry(k)" <h...@N...gazeta.pl>

    Kokos <k...@k...com> napisał(a):

    > szkoda ze nie byłeś ciekawy jakie wychodza im te sluby, jakie zrobią
    szwedzi
    > zdjecia... ale niestety ciebie jak i 99.9% interesuje czym..

    Interesować się zdjęciami? Są ich miliardy i trudno o nich dyskutować.
    Za to sprzęt... o nim można gadać godzinami.
    Nie mówiąc już o tym że od sztuki to jest p.r.f.art - więc tym
    bardziej tutaj należy gadać o sprzęcie. Szczególnie że sprzęt się
    rozwija a sztuka nie.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 9. Data: 2010-03-24 22:17:11
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-03-23 09:23:50 +0100, Jan Rudziński <j...@g...pl> said:

    > TAK, obchodzi mnie, czym robią zdjęcia i co mi pan teraz zrobisz...

    Nic. Ale oni tym nie robią co na filmach widać.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam