  • 21. Data: 2014-10-04 23:28:45
    Temat: Re: wtyk poszukiwany
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-10-04 19:36, sundayman pisze:
> [...]
    :GMGnSnBdcGYJ:www.plochocki.eu/+&cd=1&hl=pl&ct=clnk&
    gl=pl

    > Ja myślałem, że to taki kontrowersyjny image, a wygląda na to, że jednak
    > jednostka chorobowa. No to nie ma z czego żartować. Pas.

    pisałem o tym już kilka razy, chłopak jest chory i tyle.

  • 22. Data: 2014-10-05 00:42:15
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 04 Oct 2014 23:28:45 +0200, Jawi <t...@p...com> wrote:

    :GMGnSnBdcGYJ:www.plochocki.eu/+&cd=1&hl=pl&ct=clnk&
    gl=pl

    >pisałem o tym już kilka razy, chłopak jest chory i tyle.

    Wydaje sie ze komentatorzy tez

    A.L.

  • 23. Data: 2014-10-05 04:56:23
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Wydaje sie ze komentatorzy tez
    >
    > A.L.

    rozumiem, że siebie masz na myśli...

  • 24. Data: 2014-10-05 10:43:21
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-10-05 00:42, A.L. pisze:

    > Wydaje się ze komentatorzy tez
    Ja piszę o tym, że nie warto na niego wylewać obelg, nie odpowiadać na
    jego teksty i tyle. Nie użyłem słowa "chory" w sensie pejoratywnym.
    Jeśli o to Ci chodziło.

  • 25. Data: 2014-10-05 16:34:28
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 05 Oct 2014 04:56:23 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >rozumiem, że siebie masz na myśli...

    Tobie oddaje pierwszenstwo

    A.L.

  • 26. Data: 2014-10-05 19:15:51
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > jego teksty i tyle. Nie użyłem słowa "chory" w sensie pejoratywnym.
    > Jeśli o to Ci chodziło.

    "chory" nie ma pejoratywnego sensu. Chory to to samo co np. "łysy".
    Albo się jest łysym - albo nie.

    Jeśli ktoś ma problem ze zdrowiem psychicznym - to po prostu powinien to
    leczyć. Dla dobra własnego i otoczenia. I wszystko.
    Niestety, w Polsce przyznanie się do leczenia u psychiatry wymaga
    większej odwagi niż dotknięcie palcem przewodu pod 230 VAC...

  • 27. Data: 2014-10-06 23:24:33
    Od: Picunek <p...@w...pl>

    W dniu 04.10.2014 o 11:57, platformowe głupki pisze:
    > no tak, przepraszam faktycznie wtyków jest pełno,
    >
    > aczkolwiek cały czas szukam jakiegoś zestawu gniadzo-wtyk przenoszące
    > dwa napięcia które by było łatwo zastosować...
    >
    > czyli w obudowie tylko otwór, a we wtyku łatwo lutowalne piny...

    Ile tego potrzebujesz?

    A tak w ogóle - jestem z Tobą, bo jak patrzę i czytam tą trzodę
    gojowsko-unijną, to żal dupę ściska.

    goje,lemingi, durnie, oduraczeni, otumanieni, głupcy