  • 1. Data: 2014-10-03 13:05:06
    Temat: Jak sensownie wyprowadzic zlacza...?
    Od: "skyluck" <news.neostrada.pl>

    Witajcie,

    jest sobie standardowa plyta glowna mATX ze zlaczami na tylnym panelu: RJ45,
    HDMI, DVI, PS/2 itp.

    Potrzebuje plyte wsadzic do obudowy i... na zewnatrz obudowy wyprowadzic
    kilka w/w gniazd. Jak mozna to sensowanie zrealizowac?

    Raczej odpada wycinanie otworu w obudowie pod tylni panel... Po prostu
    chodzi o to, ze potrzebuje wsadzic plyte do walizki... od gory bedzie
    przykrycie z pleksi z wycietymi odpowiednio otworami.

    Zamierzam rowniez do plyty podlaczyc karte PCI-Ex z 2/4 portami USB za
    pomoca risera. Mam nadzieje, ze zadziala to tak dobrze jak z kartami
    graficznymi.

    Chodzi mi o dobry stosunek ceny /do/ rozwiazania.

    Pozdrawiam
    Marti

  • 2. Data: 2014-10-03 22:21:06
    Temat: Re: Jak sensownie wyprowadzic zlacza...?
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    skyluck wrote:
    > Witajcie,
    >
    > jest sobie standardowa plyta glowna mATX ze zlaczami na tylnym
    > panelu: RJ45, HDMI, DVI, PS/2 itp.

    poszukaj cos na DX.com albo u innych sprzedawcow (posrednikow) z tego regionu
    swiata, np kabel sieciowy z gniazdem na panel widzialem ostatnio (w network
    gadget czy podobnej kategorii). Ale wiesz co gniazdko to osobny byt i kolor i z
    innej parafii ale jak to sprzet nie na sprzedaz :P