  • 1. Data: 2014-10-03 09:41:39
    Temat: poszukiwane
    Od: "paskuda03" <p...@b...invalid.org>

    Poszukuję dobrego zestawu do odkręcenia
    superowoczesnych trójkątnych wkrętów:
    https://commons.wikimedia.org/wiki/File:TriWing-and-
    Y-Type-screwdriver-bits-and-screw-heads.jpg
    https://commons.wikimedia.org/wiki/File:TriWing_Bits
    _1,2,3,4.jpg
    Najlepiej w cenie dużo poniżej North.pl
    http://north.pl/wkretaki-tri-wing,g17445.html

    --
    Paskuda03

  • 2. Data: 2014-10-03 10:12:45
    Temat: Re: poszukiwane
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2014-10-03 o 09:41, paskuda03 pisze:
> [...]
    > superowoczesnych trójkątnych wkrętów:
    > https://commons.wikimedia.org/wiki/File:TriWing-and-
    Y-Type-screwdriver-bits-and-screw-heads.jpg

    Castorama, OBI, Praktiker i podobne - do dostania zestawy różnych
    dziwnych bitów o różnej jakości, zawartości i cenie. Problem się robi
    jak zwykły bit nie sięga, bo wkręt siedzi w wąskim i długim tunelu.
    Wydaje mi się, że widziałem też takie końcówki w wersji miniaturowej (na
    malutkie bity - pi razy oko 1/8").

    Pozdrawiam

    DD