  • 11. Data: 2014-10-04 10:17:25
    Temat: Re: wtyk poszukiwany
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-04 09:58, Robert Zemła pisze:
> [...]
    my.w.siedlcach.htm

    > A to widzieliście? http://www.plochocki.eu/ Wygląda na to że koleś ma
    > spory problem ze sobą. Może należały by to zgłosić do jakiegoś MOPS'u
    > czy coś?

    kolejny dowód na to, ze powszechnie dostępny internet był złym pomysłem

    @

  • 12. Data: 2014-10-04 11:10:37
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak jadłem, ale tylko te zalecane przez po/eu...

  • 13. Data: 2014-10-04 11:57:05
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no tak, przepraszam faktycznie wtyków jest pełno,

    aczkolwiek cały czas szukam jakiegoś zestawu gniadzo-wtyk przenoszące
    dwa napięcia które by było łatwo zastosować...

    czyli w obudowie tylko otwór, a we wtyku łatwo lutowalne piny...

  • 14. Data: 2014-10-04 12:02:56
    Od: Robert Zemła <m...@g...com>

    Poprzednia wersja strony:
    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache
    :GMGnSnBdcGYJ:www.plochocki.eu/+&cd=1&hl=pl&ct=clnk&
    gl=pl
    http://s29.postimg.org/iu4gvj0dj/plochocki_eu.png

    Karol opowiedz czemu w każdym twoim zdaniu jest mowa o sraniu?

  • 15. Data: 2014-10-04 12:07:33
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to chyba powinieneś zapytać się kogoś z po...

  • 16. Data: 2014-10-04 12:12:27
    Od: Robert Zemła <m...@g...com>

    W dniu 2014-10-04 12:07, platformowe głupki pisze:
    > to chyba powinieneś zapytać się kogoś z po...

    Opanuj się Karol. Nie powinieneś iść czasem na zakupy?

  • 17. Data: 2014-10-04 12:15:21
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chyba nie...

  • 18. Data: 2014-10-04 12:16:21
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    od teraz zbieram informacje o robercie... jakby ktoś się ciecia nie bał,
    to proszę śmiało...

  • 19. Data: 2014-10-04 19:36:03
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-10-04 12:02, Robert Zemła pisze:
> [...]
    gl=pl
    > Karol opowiedz czemu w każdym twoim zdaniu jest mowa o sraniu?

    Ja myślałem, że to taki kontrowersyjny image, a wygląda na to, że jednak
    jednostka chorobowa. No to nie ma z czego żartować. Pas.

  • 20. Data: 2014-10-04 21:52:07
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-10-04 19:36, sundayman pisze:
    :GMGnSnBdcGYJ:www.plochocki.eu/+&cd=1&hl=pl&ct=clnk&
    gl=pl

    > Ja myślałem, że to taki kontrowersyjny image, a wygląda na to, że jednak
    > jednostka chorobowa. No to nie ma z czego żartować. Pas.

    Racja. Tym bardziej chyba trzeba ignorować jego wątki.

    --
    pozdrawiam
    MD