  • 1. Data: 2011-09-28 17:34:28
    Temat: wordpress plugin do newslettera - tematyczny
    Od: Jakub Otrzasek <n...@n...n30.info>

    Witam,
    czy spotkał się ktoś z jakimś newsletterem do WP?
    Chodzi o to by zapisując się do niego można było wybrać jakąś
    kategorie/temat/whatever.

    Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    Ps. Nie testowałem żadnych rozwiązań w chwili obecnej mam tylko wersję
    produkcyjną i nie chciałbym jej męczyć testami...

    zdaję się na waszą pomoc.

    --
    http://jakub.otrzasek.pl

  • 2. Data: 2011-09-29 09:53:15
    Temat: Re: wordpress plugin do newslettera - tematyczny
    Od: "|<onrad" <k...@g...pl>

    On Wed, 28 Sep 2011 19:34:28 +0200, Jakub Otrzasek wrote:

> [...]
    >
    > Ps. Nie testowałem żadnych rozwiązań w chwili obecnej mam tylko wersję
    > produkcyjną i nie chciałbym jej męczyć testami...

    na http://tradematik.pl/ stosuje mailpress i wlasciwie spelni twoje
    wymagania: mozna dodac wiele list mailingowych (ja sobie w ten sposob
    dziele kupujacych w zaleznosci jaka wersje wtyczki kupili), pozwolic
    wybrac userowi do ktorej listy moze sie dopisac sam...

    ale uprzedzam ze mailpress to wielka kobyla (ma wtyczki do wtyczki,
    miedzy innymi chyba wlasnie tak sie aktywuje to co wyzej opisalem) i nie
    jest zbyt intuicyjna w konfiguracji

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk

  • 3. Data: 2011-09-30 16:10:19
    Od: Jakub Otrzasek <n...@n...n30.info>

    W dniu 11-09-29 11:53, |<onrad pisze:

> [...]
    >
    > ale uprzedzam ze mailpress to wielka kobyla (ma wtyczki do wtyczki,
    > miedzy innymi chyba wlasnie tak sie aktywuje to co wyzej opisalem) i nie

    Dzięki,
    zainstalowałem to cudo, mułowate to strasznie, skonfigurowałem zgodnie z
    instrukcją i nie działa, poszukam chyba czegoś prostszego.
    Nie mniej dzięki za poświęcony czas.

    http://jakub.otrzasek.pl