    From: "|<onrad" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: wordpress plugin do newslettera - tematyczny
    Date: Thu, 29 Sep 2011 09:53:15 +0000 (UTC)

    On Wed, 28 Sep 2011 19:34:28 +0200, Jakub Otrzasek wrote:

    > Witam,
    > czy spotkał się ktoś z jakimś newsletterem do WP? Chodzi o to by
    > zapisując się do niego można było wybrać jakąś kategorie/temat/whatever.
    >
    > Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    >
    > Ps. Nie testowałem żadnych rozwiązań w chwili obecnej mam tylko wersję
    > produkcyjną i nie chciałbym jej męczyć testami...
    >
    > zdaję się na waszą pomoc.

    na http://tradematik.pl/ stosuje mailpress i wlasciwie spelni twoje
    wymagania: mozna dodac wiele list mailingowych (ja sobie w ten sposob
    dziele kupujacych w zaleznosci jaka wersje wtyczki kupili), pozwolic
    wybrac userowi do ktorej listy moze sie dopisac sam...

    ale uprzedzam ze mailpress to wielka kobyla (ma wtyczki do wtyczki,
    miedzy innymi chyba wlasnie tak sie aktywuje to co wyzej opisalem) i nie
    jest zbyt intuicyjna w konfiguracji

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk