  • 1. Data: 2011-09-24 18:12:07
    Temat: odtwarzanie bazy
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    no cóż, znów mam pytanie/zagadnienie

    jak odtworzyć bazę z backupu w linuxpl.com?
    intuicyjnie nie działa, niby pisze, że odtworzenie zakończyło się sukcesem,
    ale bazy nie ma...

  • 2. Data: 2011-09-25 07:08:40
    Temat: Re: odtwarzanie bazy
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:j5l6hn$no9$1@news.onet.pl...
    > no cóż, znów mam pytanie/zagadnienie
    >
    > jak odtworzyć bazę z backupu w linuxpl.com?
    > intuicyjnie nie działa, niby pisze, że odtworzenie zakończyło się sukcesem,
    > ale bazy nie ma...

    http://linuxpl.com/Centrum-pomocy

    Do dyspozycji:
    telefon
    gg (24/7)
    livechat (24/7)

    Masz tam chyba najbardziej kompetentne osoby zeby ci pomogly.

    Ewentualnie:
    - usuniecie starej bazy
    - utworzenie nowej (pustej)
    - zalogowanie sie do phpmyadmin
    - zaimportowanie starej bazy przez phpmyadmina

    --
    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl

  • 3. Data: 2011-09-26 16:03:05
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    odkryłem buga w systemie, wszystki którzy robili backupy baz z directadmina
    mają zwalone kopie zapasowe, nie da się ich wgrać ponownie... myślałem, że
    dadzą mi z miesiąc darmowego hostingu, a oni nic... eeee tam.