  • 1. Data: 2011-09-28 22:48:05
    Temat: ramki frameset zmiana rozmiaru za pomocą JS?
    Od: "sexbox" <s...@w...pl.NIECZYTANY>

    Witam

    Nam typowy układ ramkowy:

    <frameset cols="30%,*%">
    <frame name="menu" src="content.html">
    <frame name="content" src="content.html">
    </frameset>

    Mam pytanie, czy można dynamicznie za pomocą JS zmieniać
    rozmiar/proporce podziału ramek.

    Przeszukałem cały net
    znalazłem że reprezentuje je object HTMLFrameSetElemen
    który ma własność cols

    Ale nie potrafię użyć odpowiedniej składni
    aby zadziałało.

    Bardzo proszę o pomoc,
    ale tylko o sprawdzone rozwiązania
    (a nie odpowiedzi w stylu" nie używa się ramek" itp)

    --
    Sexbox