  • 1. Data: 2011-09-25 17:46:19
    Temat: Ostrzezenie dla tych co chca oszczedzic na domenach [ot]
    Od: beherit / pn <b...@g...com>

    Jest jedna cypryjska - malezyjska firma, ktora rejestruje domeny
    taniej... efekt taki, ze support praktycznie nie istnieje. Jedna ze
    strategicznych domen .COM (odwiedzalnosc rzedu 40-60k uu) od 60 godzin w
    redemptionPeriod i oczywiście łatwo policzalne straty finansowe i zero
    namacalnych działań.

    Oczywiście Expiration Date: 11-aug-2012 więc raczej nie jest to
    problem nieprzedłużenia które miało miejsce jakoś w lipcu.

    Nic tylko "polecac" wrogom.

  • 2. Data: 2011-09-25 18:13:00
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 25-09-2011 19:46, beherit / pn pisze:
> [...]
    >
    > Oczywiście Expiration Date: 11-aug-2012 więc raczej nie jest to problem
    > nieprzedłużenia które miało miejsce jakoś w lipcu.

    Zawsze się zastanawiam ile można zyskać na rejestracji gdzieś, gdzie
    będzie "taniej"? Koszty domen są stosunkowo niskie i szukanie tam
    oszczędności jest właśnie proszeniem się o problemy.

    --
    Peter

  • 3. Data: 2011-09-25 18:28:16
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-09-25 20:13, Peter May pisze:

    > Zawsze się zastanawiam ile można zyskać na rejestracji gdzieś, gdzie
    > będzie "taniej"? Koszty domen są stosunkowo niskie i szukanie tam
    > oszczędności jest właśnie proszeniem się o problemy.

    Też nie rozumiem, bo tanią domenę to na stronę domową można sobie
    zorganizować:) A nie na biznes z konkretnym dochodem.

  • 4. Data: 2011-09-25 18:44:38
    Od: beherit / pn <b...@g...com>

    > Zawsze się zastanawiam ile można zyskać na rejestracji gdzieś, gdzie
    > będzie "taniej"? Koszty domen są stosunkowo niskie i szukanie tam
    > oszczędności jest właśnie proszeniem się o problemy.

    Nauczony doświadczeniem ostrzegam. Ale przy 50 domenach niemniej jednak
    oszczędności w jakimś stopniu trzeba szukać :(.

    Pozdr,p

  • 5. Data: 2011-09-25 19:05:28
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 25-09-2011 20:44, beherit / pn pisze:

    > Nauczony doświadczeniem ostrzegam. Ale przy 50 domenach niemniej jednak
    > oszczędności w jakimś stopniu trzeba szukać :(.

    To może zamiast zastanawiać jak zaoszczędzić 1 zł pomyśl, jak zarobić 2
    zł. Wyjdzie na to samo :-)

    --
    Peter

  • 6. Data: 2011-09-26 18:00:59
    Od: beherit / pn <b...@g...com>

    W dniu 2011-09-25 21:05, Peter May pisze:

    > To może zamiast zastanawiać jak zaoszczędzić 1 zł pomyśl, jak zarobić 2
    > zł. Wyjdzie na to samo :-)

    Kontynuując temat chciałbym zapytać - gdzie trzymacie Wasze strategiczne
    domeny* i z jakich dodatkowych usług korzystacie?

    *) strategiczne - o wartości dla Was ok. 40 - 60 tyś.

    Pozdr,p.

  • 7. Data: 2011-10-07 15:09:03
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 26.09.2011 beherit / pn <b...@g...com> napisał/a:

    > Kontynuując temat chciałbym zapytać - gdzie trzymacie Wasze strategiczne
    > domeny* i z jakich dodatkowych usług korzystacie?
    >
    > *) strategiczne - o wartości dla Was ok. 40 - 60 tyś.

    2be.pl i onet - nigdy nie miałem problemów z nawiązaniem szybkiego kontaktu w
    gardłowej czasowo sprawie - z połaczeniem do operatora 'wiedzącego o czym
    rozmawiam' i siedzcego w plikach/panelach włącznie.