  • 11. Data: 2011-09-13 16:08:42
    Temat: Re: wolniej w tunelu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości
    news:j4njq0$acv$1@news.onet.pl...

    > I to wszystko zauważyłeś na tym nagraniu? Zabrakło chyba ";)"
    > zamiast ":)"

    Jestem realista :-)
    A Ty pewnie uwazasz ze omijal psa,ktory wbiegl z chodnika :-P

    J.

  • 12. Data: 2011-09-13 18:39:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Na pewno masz racje. Tylko powiedz ile razy zatrzymał się koło
    > Ciebie inny kierowca samochodu jak stałeś z awaryjnymi światłami
    > na poboczu drogi i zapytał czy może w czymś nie pomóc?

    Raz, w Niemczech na autostradzie.

    Tylko wiesz, jak stoje na poboczu z awaryjnymi, to pewnie sikam,
    albo np dolewam plynu, zmieniam wycieraczke, szukam czegos w
    bagazniku, na mapie czy ustawiam nawigacje. A nawet jesli kolo
    zmieniam, to pomoc mi nie jest potrzebna. Wiec po cholere mi
    przeszkadzac.

    A ty co - kobieta ? Jak te meskie swinie tak moga, przeciez widza
    ze stoje i mam awaryjne, a zaden ch* sie nie zatrzyma i nie spyta w
    czym pomoc.

    Inna sprawa ze raz potrzebowalem pomocy, auto w rowie, stoje,
    macham - zaden ch* sie nie zatrzymal, a wiele ich przejechalo.
    No, ale troche usprawiedliwieni byli, wiekszosc wypelniona.

    J.

  • 13. Data: 2011-09-13 19:04:34
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-09-13 16:08, J.F. pisze:
    > Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości

    > Jestem realista :-)
    > A Ty pewnie uwazasz ze omijal psa,ktory wbiegl z chodnika :-P

    Nie, uważam że zajechał mu drogę jakiś półprzytomny kierowca samochodu ;)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 14. Data: 2011-09-13 19:56:50
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    > Kwestia ilości.

    Jakoś nie łącze tych dwóch faktów...w sensie ilości i chęci pomocy.
    We Włoszech gdzie jeździ znacznie więcej motocykli niż PL także ludzie
    sie pozdrawiają. Oczywiście nie w mieście bo to by już było idiotyczne.
    Natomiast jak stoi sam jeden motocykl na awaryjnych to zawsze się
    zatrzymuje i pytam czy może pomóc - to dość rzadki widok...

    > 50 lat temu, jak mijał nas jeden samochód na godzinę, jak stałeś na
    > poboczu autem, też się zatrzymywał.

    Dokładnie. Tylko że nie wynikało tylko z ilości (choć może po częsci
    także) ale z podejścia tych co nimi jeździli. Mówiło się o
    "Zmotoryzowanych" tak jak teraz w PL o "Motocyklistach" w znaczeniu tych
    co mają/poruszają się w określony sposób.

    > Jak przejeżdża jeden motocyklista na godzinę, to się zatrzymujesz.

    Jeden na godzinę to chyba na bocznych drogach - po DK co kilka minut
    najdalej jedzie motocykl.

    > Sprawdź to w Rzymie, gdzie masz 40 skuterów w zasięgu wzroku. Nikt się
    > nie zatrzyma, bo jesteś już tylko tłem.

    W mieście pomoc nie jest tak potrzebna jak na trasie.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 15. Data: 2011-09-13 20:58:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-13 19:04, The_EaGle pisze:

    > Nie, uważam że zajechał mu drogę jakiś półprzytomny kierowca samochodu ;)

    Co potwierdza oczywiście nagranie z monitoringu...

  • 16. Data: 2011-09-14 11:20:40
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-09-13 20:58, Artur Maśląg pisze:

    > Co potwierdza oczywiście nagranie z monitoringu...

    Dokładnie tak samo jak to że zapierdalał 300 na jednym kole w tunelu
    przeciskając się po między wolniej jadącymi samochodami.

    Choć parę tygodni temu dowiedziałem się w TVNie że motocykl posłużył
    komuś jako narzędzie do zabójstwa policjanta nieumundurowanego
    próbującego zatrzymać na ulicy pojazd jadący w nocy bez świateł na
    jednym kole...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 17. Data: 2011-09-14 11:45:32
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-14 11:20, The_EaGle pisze:

    > Dokładnie tak samo jak to że zapierdalał 300 na jednym kole w tunelu
    > przeciskając się po między wolniej jadącymi samochodami.

    Nie wiem jak 300 na gumie, ale wiem jak się niektórzy zachowują
    - w szczególności w tyn tunelu, niezależnie od tego, czym się
    poruszają.

  • 18. Data: 2011-09-14 14:07:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał

    > Dokładnie tak samo jak to że zapierdalał 300 na jednym kole w
    > tunelu przeciskając się po między wolniej jadącymi samochodami.

    Powiedzmy sobie szczerze ze podejrzanego samochodu nie widac, psa
    nie widac, za to widac koziolkujacego motocykliste.
    Oczywiscie jest mozliwe ze jechal przepisowe 70 (?), a powodem byl
    naprawde pies, tylko uciekl w przeciwna strone :)

    > Choć parę tygodni temu dowiedziałem się w TVNie że motocykl
    > posłużył komuś jako narzędzie do zabójstwa policjanta
    > nieumundurowanego próbującego zatrzymać na ulicy pojazd jadący w
    > nocy bez świateł na jednym kole...

    Jesli zatrzymanie bylo w miare regulaminowe, a motocyklista przez
    50m nie zdolal zauwazyc policjanta z latarka .. to powinien dostac
    dodatkowy wyrok za sprowadzenie _ryzyka_ katastrofy w wielkim
    rozmiarze ... a gdyby tam wracaly dzieci z przedszkola ? :-)

    J.

  • 19. Data: 2011-09-15 15:14:30
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-09-14 11:45, Artur Maśląg pisze:

    > Nie wiem jak 300 na gumie, ale wiem jak się niektórzy zachowują
    > - w szczególności w tyn tunelu, niezależnie od tego, czym się
    > poruszają.

    Ten tunel nie jest jakiś tam specjalnie niebezpieczny. Nie zależnie jaki
    by tam stał znak i tak ktoś się nie wrobi na tym 10-15 stopniowym zakręcie.

    Problem ustalenia prędkości 50km/h jest tylko jeden. Tablice świetlne
    przed tunelem kupione za ileś tam $ nie mogą wyświetlić innej wartości a
    nikt ich teraz nie będzie zmieniał. Mówił o tym z rok temu rzecznik ZDMu.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 20. Data: 2011-09-15 15:48:40
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-09-15, The_EaGle <e...@j...com> wrote:

> [...]
    > nikt ich teraz nie będzie zmieniał. Mówił o tym z rok temu rzecznik ZDMu.

    I nikt z ZDMu ani z dziennkarzy nie może wpaść na pomysł, że te tablice
    jeszcze mogą nic nie wyświetlać...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski