  • 1. Data: 2011-09-12 11:29:26
    Temat: wolniej w tunelu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,91152,1024021
    6,50_km_h_w_tunelu_to_za_wolno__To_zobacz_filmy_z_mo
    nitoringu.html

    I nikt sie nie zatrzyma, nikt nie pomoze :-)

    Ale nie rozumiem po co zwalniac - z dobra predkoscia jada, nie ma
    kolizji :-)

    J.

  • 2. Data: 2011-09-12 19:29:05
    Temat: Re: wolniej w tunelu
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-09-12 11:29, J.F pisze:

> [...]
    >

    > I nikt sie nie zatrzyma, nikt nie pomoze :-)
    >
    > Ale nie rozumiem po co zwalniac - z dobra predkoscia jada, nie ma

    Tym właśnie różnią się kierowcy samochodów osobowych (w większości) od
    kierowców motocykli że tymi drugimi podróżują ludzie którzy sobie
    nawzajem bardzo często pomagają. Natomiast jak już się siedzi w puszcze
    to się zapomina o bożym świecie dookoła...

    Kiedy zatrzymam się motocyklem na poboczu i mam włączone światła
    awaryjne prawie na 100% jadący motocyklista się zatrzyma. Jadący
    samochód żaden - chyba że w środku siedzi także i kierowca motocykla.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 3. Data: 2011-09-12 21:29:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-12 19:29, The_EaGle pisze:

> [...]
    > nawzajem bardzo często pomagają. Natomiast jak już się siedzi w puszcze
    > to się zapomina o bożym świecie dookoła...

    Dorabianie ideologii - wszystkiego dobrego.

  • 4. Data: 2011-09-12 22:53:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Sep 2011 21:29:03 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    6,50_km_h_w_tunelu_to_za_wolno__To_zobacz_filmy_z_mo
    nitoringu.html

    > Dorabianie ideologii - wszystkiego dobrego.

    Tam jest wiecej filmow. Na innym jak sie puszka rozbila, to trzy inne sie
    zatrzymaly.
    Ale widac dla idioty na motocyklu zaden puszkarz nie ma respektu :-)

    J.

  • 5. Data: 2011-09-13 07:51:22
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-09-12 22:53, J.F. pisze:

    > Tam jest wiecej filmow. Na innym jak sie puszka rozbila, to trzy inne sie
    > zatrzymaly.
    > Ale widac dla idioty na motocyklu zaden puszkarz nie ma respektu :-)

    Idioty bo się wywalił czy idioty bo mu nikt nie pomógł?

    Rafał

  • 6. Data: 2011-09-13 07:53:30
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-09-12 21:29, Artur Maśląg pisze:

    6,50_km_h_w_tunelu_to_za_wolno__To_zobacz_filmy_z_mo
    nitoringu.html

    > Dorabianie ideologii - wszystkiego dobrego.

    Na pewno masz racje. Tylko powiedz ile razy zatrzymał się koło Ciebie
    inny kierowca samochodu jak stałeś z awaryjnymi światłami na poboczu
    drogi i zapytał czy może w czymś nie pomóc?

    Ja tylko w tym roku spotkałem się dwu krotnie z taką sytuacją na motocyklu.

    Rafał

  • 7. Data: 2011-09-13 11:06:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości

    > Idioty bo się wywalił czy idioty bo mu nikt nie pomógł?

    Idioty, bo najpierw sie przeciska srodkiem miedzy samochodami,
    potem rozwija nadmierna predkosc, a na koniec zabralo mu sie salta
    krecic na betonie zamiast na sali :-)

    J.

  • 8. Data: 2011-09-13 11:10:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-12, The_EaGle <e...@j...com> wrote:

> [...]
    > nawzajem bardzo często pomagają. Natomiast jak już się siedzi w puszcze
    > to się zapomina o bożym świecie dookoła...

    No nie przesadzaj... Gosc ktory wjechal we mnie puszka na rozprawie
    powiedzial, ze on sie tylko z dobrego serca zatrzymal, zeby pomoc, o
    zadnej kolizji nie bylo mowy.

    --
    Artur

  • 9. Data: 2011-09-13 14:54:24
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-09-13 11:06, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Idioty, bo najpierw sie przeciska srodkiem miedzy samochodami, potem
    > rozwija nadmierna predkosc, a na koniec zabralo mu sie salta krecic na

    I to wszystko zauważyłeś na tym nagraniu? Zabrakło chyba ";)" zamiast ":)"

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 10. Data: 2011-09-13 15:58:42
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>

    6,50_km_h_w_tunelu_to_za_wolno__To_zobacz_filmy_z_mo
    nitoringu.html

    > Dorabianie ideologii - wszystkiego dobrego.

    Kwestia ilości.
    50 lat temu, jak mijał nas jeden samochód na godzinę, jak stałeś na
    poboczu autem, też się zatrzymywał.
    Jak przejeżdża jeden motocyklista na godzinę, to się zatrzymujesz.
    Sprawdź to w Rzymie, gdzie masz 40 skuterów w zasięgu wzroku. Nikt się
    nie zatrzyma, bo jesteś już tylko tłem.