  • 1. Data: 2011-09-12 08:20:45
    Temat: Starter.24 na wschod od Polski ostrzezenie
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka
    Jestem na Ukrainie dokladnie na Krymie.
    Pomimo zapewnien ze starter.24 dziala w calej europie to tak nie jest.
    Zawiesily/skonczyly mi sie szczotki w rozruszniku a ze auto to automat
    wiec kupa.
    Zadzwonilem - konsultant w infolinii nie wiedzial ze Ukraina to Europa
    i probowal mnie zbyc.
    Potem po ok 15 minutowym sprawdzaniu czy przypadkiem nie ma jakiegos
    literowego bledu w polisie (DMC pojazdu, nr VIN pojazdu, nazwisko,
    pesel, data pierwszej rejestracji etc) poinformowano mnie ze wysylaja
    fax do partnera na Ukrainie.
    Po ok godzinie otrzymalen telefon od ukrainskiego biura, po podaniu
    lokalizacji obiecano pomoc.
    Po kolejnej godzinie otrzymalem telefon ze pomoc moze byc ale bede
    musial doplacic za holowanie co mocno mnie zdziwilo bo bylem ok 5 km
    od duzego miasta. Holownik przyjechal po kolejnych 3 h (okazalo sie ze
    jechal z miasta oddalonego o 120 km) i co denerwujace dzwonil co ok
    godzine pytajac czy czekamy gdzie, jakie to auto i zebysmy bylo kolo
    niego. Po przyjezdzie od razu stwierdzil ze to "szotki na starterie" i
    ze trzeba auto holowac.
    W miedzyczasie udalo mi sie wyszukac w internecie wiekszy serwis w
    okolicy (bo tu samochody naprawia sie na parkingowych kanalach)
    oddalony o 8 km. Ustalilem z wlascicielem ze bedzie czekal na nas
    pomimo niedzieli.
    Auto zostalo zaholowane a ja zostalem zmuszony do doplaty kwoty za
    ktora kazdy okoliczny taksowkarz zaholowalby auto a potem zawiozl mnie
    na dowolna kwatere.
    Zaplata oczywiscie nastapila bez zadnego pokwitowania etc...bo tu nie
    ma takich zwyczajow a juz nie mialem juz srodkow na koncie w telefonie
    zeby dzwonic i wyjasniac oraz sil za czekanie kolejna godzine na
    odpowiedz.
    W miedzy czasie dzwonilem w sprawie hotelu i tu rowniez otrzymalem
    informacje ze musze za niego zaplacic - na dodatek skierowano mnie do
    jednego z drozszych hoteli w okolicy.
    Wiedziony zlym doswiadczeniem z oplaty za holowanie oswiadczylem ze
    nie mam pieniedzy wiec sprawa stanela na tym ze narazie pozostaniemy z
    zona na ulicy. Wynajelismy kwatere przywatna przy pomocy wlasciciela
    serwisu za ktora byc moze uda nam sie odzyskac kase w polsce bo
    obiecali wystawic rachunek - ale wole stracic 30 euro za kwatere niz
    100 euro za hotel.
    Wnioski sa takie:
    Starter24 nie jest przygotowany do wywiazywania sie z umowy na wschod
    od Polski.
    Cale dzialanie to jedna wielka prowizorka - na razie ponioslem koszty
    ktorych nie ponioslbym nie majac tego asistance.
    Nie stracilbym calego dnia na zalatwianie najprostszych spraw za firme
    do tego stworzona i bioraca za to kase.
    W starterze nie maja rowniez pojecia o zwyczjach panujacych za
    granicami - tu taksowki nie maja taksometrow ani kas fiskalnych wiec
    trudno wziac z nich wydruk czy rachunek, nie ma ich rowniez znakomita
    wiekszosc kwater bo to tzw Cziastnyj Sektor. Wiec nie istnieje
    fizyczna mozliwosc rozliczyc sie z dojazdow Hotel Serwis i innych.
    O auto zastepcze nawet nie pytalem - nie jest mi ono potrzebne bo
    jestem 2500 km od domu :)

    Letko wkurwiony
    Tytus

  • 2. Data: 2011-09-12 11:19:17
    Temat: Re: Starter.24 na wschod od Polski ostrzezenie
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-09-12 08:20, Tytus pisze:

    > Letko wkurwiony
    > Tytus

    tak abstrakcyjnie - nie lepiej było wykupić ADAC i mieć spokój , niż
    podpisywać umowę z nieudolnym pośrednikiem?

  • 3. Data: 2011-09-12 11:26:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > tak abstrakcyjnie - nie lepiej było wykupić ADAC i mieć spokój

    W sensie, że w Polsce można bez kombinacji kupić usługę ADAC z którym idzie
    pokorespondować, pozwać go do sądu jakby co itd (wszystko tutaj)?

    > , niż podpisywać umowę z nieudolnym pośrednikiem?

    Starter jest pośrednikiem, czy tylko czymś na wzór?

  • 4. Data: 2011-09-12 12:25:10
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    ale to chyba nie problem http://www.adac24.pl/portal.php

    > Starter jest pośrednikiem, czy tylko czymś na wzór?

    no raczej jest pośrednikiem, w tym i ADAC'a....

  • 5. Data: 2011-09-12 12:34:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ale to chyba nie problem http://www.adac24.pl/portal.php

    Ale co nie problem?
    Bo odpowiedź na każdy z elementów o który pytałem brzmi NIE.
    Albo raczej Nein jak wolisz.

    > no raczej jest pośrednikiem,

    A czyje usługi sprzedaje?
    Poza ubezpieczycielami rzecz jasna, bo chyba każda assistance tak działa.

    >w tym i ADAC'a....

    A jakim sensie?
    Że wykonuje usługi dla klientów ADAC, czy może jest odwrotnie?

  • 6. Data: 2011-09-12 13:50:22
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-09-12 12:34, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale co nie problem?
    > Bo odpowiedź na każdy z elementów o który pytałem brzmi NIE.
    > Albo raczej Nein jak wolisz.

    nie problem to o co pytałeś

    > A czyje usługi sprzedaje?
    > Poza ubezpieczycielami rzecz jasna, bo chyba każda assistance tak działa.

    > A jakim sensie?
    > Że wykonuje usługi dla klientów ADAC, czy może jest odwrotnie?

    wiesz co to pośrednik?

  • 7. Data: 2011-09-12 17:21:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > tak abstrakcyjnie - nie lepiej było wykupić ADAC i mieć spokój ,
    > niż podpisywać umowę z nieudolnym pośrednikiem?

    A myslisz ze z ADAC byloby lepiej ?

    Obawiam sie ze po prostu cywilizacja konczy sie gdzies na Bugu.
    No moze tylko maja bardziej liberalne podejscie do rachunkow z
    taksowek.

    J.

  • 8. Data: 2011-09-12 20:43:26
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-09-12 08:20, Tytus pisze:
    > Siemka
    > Jestem na Ukrainie dokladnie na Krymie.
    (...)

    Ehhh, myślałem, że pojedziesz Mazdą, przynajmniej mógłbyś z pychu
    odpalić. Rozumiem, że pojechaliście Jeepem? Życzę powodzenia i mimo
    wszystko udanego urlopu. Pozdrówki z Kowna.

    --
    DP i pojazdy przeróżne

  • 9. Data: 2011-09-12 23:14:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie problem to o co pytałeś

    Nie wprowadzaj ludzi w błąd, skoro z linku który podałeś wynika że jednak
    problem.

    > wiesz co to pośrednik?

    Oczywiście.
    A Ty?
    Bo albo niewiele wiesz o starterze, albo co to jest pośrednik.
    Innych opcji nie ma.

    To chyba ostatnia firma świadcząca usługi assistance którą można by w Polsce
    nazwać pośrednikiem.
    Chyba jako jedyni faktycznie świadczą je osobiście.

  • 10. Data: 2011-09-13 06:42:00
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** Don Pedro
    Ehhh, myślałem, że pojedziesz Mazdą, przynajmniej mógłbyś z pychu
    odpalić. Rozumiem, że pojechaliście Jeepem? Życzę powodzenia i mimo
    wszystko udanego urlopu. Pozdrówki z Kowna.

    Ja podstawie mazde a Ty spytaj zony czy zaopakuje Cie i Sie i psa na
    trzytygodnie na dzikim wschodzie...
    Ledwo siem w dzipa miescimy i to z SkiBoxem 450l :)
    Furka zrobiona siedze w Bakczsarajau - bez assistance ogarnol bym to
    za jakies 200 pln i 3 h a tak mam rachunkow na 600 i dzien do tylu...
    Obiecali zwrocic - ale byc moze obiecywalo to to samo bezmozgie Yeti
    co nie wiedziala ze starter "dziala" na ukrainie.
    Jakna razie na mojego maila nie odpowiedziala rowniez osoba z nazwiska
    odpowiedzialna za kontakty z klientem.

    Do kolegow piszacych ADAC rozwazalem to rozwiazanie - tu mialem
    powazny problem jezykowy dogdac sie z ukraincem na infolinii pomimo ze
    mowie po rosyjsku, a co dopiero byloby jakbym mial pogadac z hajtla -
    nie szprecham zupelnie.

    W odwecie nasikam dzis na flote czarnomorska w Sewastopolu.