  • 1. Data: 2011-09-12 07:46:58
    Temat: Octavia II - montaż haka bez modułu?
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    Wszędzie piszą, że do Octavii II muszę zakupić hak i moduł, który po
    pierwsze wykluczy komunikat o spalonej żarówce, pomoże coś do czujników
    cofania itp.
    Pytanie mam takie: czym będzie skutkować podłączenie haka bez takiego
    modułu, przyjmując że światła wysteruję niskoprądowo więc komunikatu o
    spalonej żarówce nie będę miał (zgad, a nie zależy mi na czujnikach
    cofania - haka będę używał sporadycznie i wtedy przy cofaniu auto może sobie
    piszczeć.

    Lukasz

  • 2. Data: 2011-09-13 22:34:26
    Temat: Re: Octavia II - montaż haka bez modułu?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-09-12 07:46, Lukasz pisze:
> [...]
    > spalonej żarówce nie będę miał (zgad, a nie zależy mi na czujnikach
    > cofania - haka będę używał sporadycznie i wtedy przy cofaniu auto może

    Chyba tylko tyle, że oryginalny moduł sprawdza też przepalenie żarówek w
    przyczepie i daje o tym komunikaty. Twój moduł tego nie będzie potrafił.

    Do tego może jakieś detale - u mnie jak ciągnę przyczepę to nie zapala
    mi się w samochodzie tylne światło przeciwmgłowe (pali się tylko w
    przyczepie).