    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wolniej w tunelu
    Date: Wed, 14 Sep 2011 14:07:55 +0200

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał

    > Dokładnie tak samo jak to że zapierdalał 300 na jednym kole w
    > tunelu przeciskając się po między wolniej jadącymi samochodami.

    Powiedzmy sobie szczerze ze podejrzanego samochodu nie widac, psa
    nie widac, za to widac koziolkujacego motocykliste.
    Oczywiscie jest mozliwe ze jechal przepisowe 70 (?), a powodem byl
    naprawde pies, tylko uciekl w przeciwna strone :)

    > Choć parę tygodni temu dowiedziałem się w TVNie że motocykl
    > posłużył komuś jako narzędzie do zabójstwa policjanta
    > nieumundurowanego próbującego zatrzymać na ulicy pojazd jadący w
    > nocy bez świateł na jednym kole...

    Jesli zatrzymanie bylo w miare regulaminowe, a motocyklista przez
    50m nie zdolal zauwazyc policjanta z latarka .. to powinien dostac
    dodatkowy wyrok za sprowadzenie _ryzyka_ katastrofy w wielkim
    rozmiarze ... a gdyby tam wracaly dzieci z przedszkola ? :-)

    J.