  • 161. Data: 2010-03-12 10:14:43
    Temat: Re: wkurzające sytuacje drogowe
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Jakub Witkowski pisze:

    > *Jeśli ile wjeżdżają jednocześnie* (moje założenie!), to znaczy, że

    "Jeśli wjeżdżają jednocześnie" ofkos

  • 162. Data: 2010-03-12 10:20:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .

    > Ależ oczywiście, że nie, nawet zalecam. :) Sam staram się patrzyć. Ale jak
    > skręcasz w lewo w krótkiej przerwie pomiędzy samochodami nadjeżdżającymi z
    > naprzeciwka, to całą uwagę masz skupioną na nich.

    No to robisz źle, masz patrzeć w lusterko przed zmianą pasa i tyle.
    Jak przekracza to czyjeś możliwości to MPK.

  • 163. Data: 2010-03-12 10:28:29
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 12 Mar 2010 10:20:13 +0100, Cavallino napisał(a):

    > No to robisz źle, masz patrzeć w lusterko przed zmianą pasa i tyle.

    Owszem, masz. Skręcając nie zmieniasz pasa.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 164. Data: 2010-03-12 10:32:14
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 12.03.2010 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:

    > No to robisz źle, masz patrzeć w lusterko przed zmianą pasa i tyle.
    > Jak przekracza to czyjeś możliwości to MPK.

    Patrzę przed. Przecież nie po... ;)
    --
    Samotnik

  • 165. Data: 2010-03-12 10:40:34
    Od: Franc <k...@w...wp.pl>

    Dnia Fri, 12 Mar 2010 09:10:25 +0100, Arek (G) napisał(a):

    > Ale będąc kim? Skręcającym czy wyprzedzającym?

    Skręcającym.

    --
    Franc

  • 166. Data: 2010-03-12 10:56:46
    Od: Hubertus Blues <h...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-12 09:28, Bydlę pisze:
    (...)
    > Prawo über alles, albo kolacja w domu - wybór należy zawsze do kierowcy.
    > :-)))

    O! To dobre jest! Sobie zapamiętam! ;)

    Jak widzę na grupie wiele osób ma problem z wyprzedzającymi ich
    samochodami. Akceptacja tego jest chyba na wyższym levelu ;)

    Co takiego siedzi w człowieku (przyznaję w pokorze, że również we mnie
    dawniej), że zapakowany w puszkę blachy wyposażoną w silnik spalinowy
    zmienia się tak bardzo.
    A przecież szkoda życia!, i humoru szkoda, i nerwów szkoda; A kliku
    sekund, minut to już nie szkoda!

    --
    pozdrawiam
    Hubertus Blues

  • 167. Data: 2010-03-12 10:59:15
    Od: Hubertus Blues <h...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-12 09:31, Bydlę pisze:

    > Cmentarze pełne są tych, którzy byli w prawie.
    > ;>

    A tych co mieli pierwszeństwo przejazdu jest jeszcze więcej!

  • 168. Data: 2010-03-12 11:00:11
    Od: Hubertus Blues <h...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-12 10:20, Cavallino pisze:

    > No to robisz źle, masz patrzeć w lusterko przed zmianą pasa i tyle.
    > Jak przekracza to czyjeś możliwości to MPK.

    Ta? Znaczy się kierowca MPK nie musi patrzeć w lusterka?, czy ich po
    prostu nie mają?

    Aaaaa!, Duży może więcej!!!

  • 169. Data: 2010-03-12 11:03:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Hubertus Blues" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ta? Znaczy się kierowca MPK nie musi patrzeć w lusterka?

    Nie, taki kierowca powinien przesiąść się do MPK, jako pasażer rzecz jasna.

  • 170. Data: 2010-03-12 11:06:50
    Od: Hubertus Blues <h...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-11 19:00, MadMan pisze:

    > Kierunkowskaz w lewo chroni przed wyprzedzaniem, więc po co patrzeć w
    > lusterko?

    Choćby po to żebyś zobaczył jaki będziesz mieć wyraz twarzy w trumnie