  • 31. Data: 2010-01-09 20:42:53
    Temat: Re: wesoly poranek - samochody iglo :-)
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Cavallino pisze:

    > A jaka jest typowa?

    Taka, ktora czesciej wystepuje niz inne, zwane nietypowymi :>

    > Bo to ze przez kilka ostatnich lat sniegu nie bylo o niczym nie swiadczy.
    > Ja cos takiego co mamy teraz za oknem pamietam z dziecinstwa wlasnie
    > jako typowa zime.
    > Klimat zmienia sie cyklicznie, kazdy kto zyje wiecej niz te kilka lat
    > powinien sobie zdawac z tego sprawe.

    Zgoda.
    Ale taka zime gdzie chodzilo sie wydrazonymi korytarzami to ja pamietam
    chyba tylko jedna i to bylo juz dosc dawno.
    Reszta to zimy, w ktorych mozna spokojnie sobie poradzic na drodze.

    --
    Karolek

  • 32. Data: 2010-01-09 20:55:08
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    Karolek pisze:

    > Ale taka zime gdzie chodzilo sie wydrazonymi korytarzami to ja pamietam
    > chyba tylko jedna i to bylo juz dosc dawno.

    Korytarze miały metr, a Ty metr dziesięć? ;)

    NMSP. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

  • 33. Data: 2010-01-09 21:06:24
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Korytarze miały metr, a Ty metr dziesięć? ;)
    >
    > NMSP. :)

    Cos w tym stylu :>

    --
    Karolek

  • 34. Data: 2010-01-09 21:48:32
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Korytarze miały metr, a Ty metr dziesięć? ;)
    >
    > NMSP. :)

    Ostatnia zima z korytarzami, to był rok 78/79. Mam wrażenie, że
    wzrost metr dziesięć to jedynie pobożne życzenia, wręcz śmiem
    twierdzić, że były to dopiero plany (bądź ich brak) rodziców,
    co do poczęcia młodego. :) Nie powiem, ja miałem sporo roboty
    i trzeba było zrobić korytarz od domu do furtki/bramy, leżącej
    przy drodze głównej (ze 40 metrów), która została "uprzątnięta"
    pługiem wirnikowym. Nawet nam przez myśl nie przeszło, by samochód
    z garażu wyciągać :) Pamiętam dość dobrze, ponieważ jakoś świeżo
    wyprowadziliśmy się z DC do Konstancina :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 35. Data: 2010-01-09 21:57:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisal w wiadomosci news:

    > Ale taka zime gdzie chodzilo sie wydrazonymi korytarzami to ja pamietam
    > chyba tylko jedna i to bylo juz dosc dawno.

    Ale do tego zeby letnie nie nadawaly sie do jazdy, nie potrzeba dróg w
    tunelach, wystarczy snieg pokrywajacy asfalt.
    A takich zim pamietam od cholery.

  • 36. Data: 2010-01-09 22:12:34
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Cavallino pisze:

    > Ale do tego zeby letnie nie nadawaly sie do jazdy, nie potrzeba dróg w
    > tunelach, wystarczy snieg pokrywajacy asfalt.
    > A takich zim pamietam od cholery.

    A to ciekawostki opowiadasz.
    Po ubitym sniegu poki nie ma bardzo stromych podjazdow smiga sie
    zupelnie bez problemu, po blocie posniegowym tez da sie jezdzic.
    Problem moze stanowic kopny snieg, o takiej glebokosci, ze po
    zapadnieciu samochod juz osiada podloga na sniegu, ale w takim przypadku
    to i na zimowych ciezko wyjechac.

    --
    Karolek

  • 37. Data: 2010-01-09 22:37:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisal w wiadomosci news:

    > Po ubitym sniegu poki nie ma bardzo stromych podjazdow smiga sie zupelnie
    > bez problemu,

    Niewatpliwie.
    Ale 40 km/h tam gdzie dzis wszyscy jechali dwa razy tyle.
    A o wyjechaniu z zasypanego parkingu tez szkoda gadac, dzis wypychalem mesia
    z takiego miejsca z którego pózniej sam wyjechalem na raz.

  • 38. Data: 2010-01-09 23:52:54
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W gorach to te opony maja jeszcze jakies znaczenie, ale do poruszania sie
    > po parkingu zimowek nie trzeba, napedu na 4 kola tez nie.

    Czym według ciebie różni się 20 cm w górach, od 20 cm śniegu
    nie w górach ?

    Pzdr

    JKK

  • 39. Data: 2010-01-09 23:54:20
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > A ja sobie dylałem 90 w nocy po tym śniegu. W sumie dałoby się więcej,
    > ale po co nadmiernie ryzykować...

    Pewnie, że się dało.
    A jaką drogę hamowania miałeś z tych 90 ?

    Pzdr

    JKK

  • 40. Data: 2010-01-09 23:56:36
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:hi93r3$stf$1@omega.artcom.pl...
    > Przyznac sie kto dzis mial na parkingu samochod w wersji iglo? :-)
    > W Jaworznie w okolicach 5:30 nie dalo sie isc chodnikiem i jechac
    > normalnie wiekszoscia ulic(nawt glownych) a na aucie bylo minimum 2 cm
    > lodu a na przedniej szybie chyba z 3 lub 4cm lodu i nadal pada marznacy
    > deszcz

    Jakieś 20 km na południe od Ciebie,
    ten marznący deszczyk zaczął padać po 21-ej
    i od razu robił skorupę na nawianym wcześniej śniegu.
    Miałem właśnie odpalać ośnieżarkę,
    ale mi się odechciało - odpaliłem dopiero dzisiaj ;-)

    Pzdr

    JKK