  • 1. Data: 2010-01-09 01:04:10
    Temat: Uszkodzony zderzak - jak to naprawić?
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Skutki uderzenia bryły lodu w zderzak:

    http://img687.imageshack.us/img687/3784/zderzakb.jpg

    Czy znacie jakiś sprawdzony sposób by naprawić to samemu, czy jednak udać
    się do specjalisty od spawania plastików?
    --------------
    Niezależny Portal Żar: http://zary.info/
    Największe żarskie forum dyskusyjne:
    ZlikwidujMY lubuskie!: http://lubuskie.blogspot.com/

  • 2. Data: 2010-01-09 01:25:37
    Temat: Re: Uszkodzony zderzak - jak to naprawić?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czy znacie jaki? sprawdzony sposób by naprawić to samemu, czy jednak udać
    > się do specjalisty od spawania plastików?

    Jak nie zależy Ci na wyglądzie, to wystarczy podkleić czymś od spodu lub
    "pospawać" przy użyciu lutownicy - szpara nie będzie sie powiększać. Jeżeli
    jednak chcesz mieć dobrze zrobione i nie żałujesz pieniędzy, to spawacz
    plastików i lakiernik ;-(

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2010-01-09 01:25:37
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

  • 4. Data: 2010-01-09 03:35:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    Rabbit McCroolick wrote:

    > Skutki uderzenia bry?y lodu w zderzak:
    >
    > http://img687.imageshack.us/img687/3784/zderzakb.jpg
    >
    > Czy znacie jaki? sprawdzony sposób by naprawiae to samemu, czy jednak
    > udaae sie do specjalisty od spawania plastików?

    Jak nie ma ubytków to spróbuj kropelką od wewnątrz.

    --
    cokolwiek

  • 5. Data: 2010-01-09 10:04:26
    Od: "qba" <l...@x...o2.pl>

> [...]
    >
    > Czy znacie jakiś sprawdzony sposób by naprawić to samemu, czy jednak udać
    > się do specjalisty od spawania plastików?

    Zostaw, nie naprawiaj, szkoda pieniedzy tego w ogole nie widac.

  • 6. Data: 2010-01-09 12:43:32
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Yogi(n) wrote:
> [...]
    > powiększać. Jeżeli jednak chcesz mieć dobrze zrobione i nie żałujesz
    > pieniędzy, to spawacz plastików i lakiernik ;-(

    Dla popularnych na naszych drogach aut najtaniej chyba poszukac uzywki
    zderzaka pod kolor -
    spawacz wezmie z 50zl a lakiernik od 200zl w gore a sama uzywana skorupe
    zderzaka w dobrym stanie czesto mozna kupic za
    100-200zl

  • 7. Data: 2010-01-09 21:58:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> wrote in message
    > Skutki uderzenia bryły lodu w zderzak:
    >
    > http://img687.imageshack.us/img687/3784/zderzakb.jpg
    >
    > Czy znacie jakiś sprawdzony sposób by naprawić to samemu, czy jednak udać
    > się do specjalisty od spawania plastików?

    Ale o co chodzi? O wrażenia kosmetyczne?

    Bo chyba wiesz, że to co pęknięte to nie jest zderzak tylko
    cienka osłona zderzaka... Nie pełni to żadnej funkcji przy
    zderzeniu - to tylko ozdobna skorupa.

    Ja bym tego w ogóle nie naprawiał - samochód nabiera
    z czasem takiego właśnie "charakteru" :-) Tu rysa, tam
    pęknięcie - nie może być ciągle nowiutki i błyszczący :-)

  • 8. Data: 2010-01-10 01:32:35
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Jak nie zależy Ci na wyglądzie, to wystarczy podkleić czymś od spodu

    No właśnie, czym? Może zalać wewnętrzny profil slikonem?

    > "pospawać" przy użyciu lutownicy - szpara nie będzie sie powiększać.

    No tak, ale dostęp od tyłu utrudniony.

    > jednak chcesz mieć dobrze zrobione i nie żałujesz pieniędzy, to spawacz
    > plastików i lakiernik ;-(

    To może jednak poczekam na większy problem.

  • 9. Data: 2010-01-10 01:33:58
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > spawacz wezmie z 50zl a lakiernik od 200zl w gore a sama uzywana skorupe
    > zderzaka w dobrym stanie czesto mozna kupic za

    Niestety samochód raczej mało popularny, zderzak ogromny, uszkodzenie w
    sumie niewielkie, więc raczej nie skorzystam. Na razie bynajniej.

  • 10. Data: 2010-01-10 01:35:12
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    > Ale o co chodzi? O wrażenia kosmetyczne?

    Chodzi o to, by pęknięcie się nie powiększało.

    > Ja bym tego w ogóle nie naprawiał - samochód nabiera
    > z czasem takiego właśnie "charakteru" :-) Tu rysa, tam
    > pęknięcie - nie może być ciągle nowiutki i błyszczący :-)

    Owszem, ale przy odsprzedaży takie niuanse się liczą ;-)