  • 1. Data: 2010-01-08 20:12:02
    Temat: 2009 - mniej wypadków, mniej ofiar
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    http://www.policja.pl/portal/pol/1/49477/Mniej_wypad
    kow_mniej_zabitych_i_mniej_rannych__2009_rok_na_pols
    kich_drogach.html

  • 2. Data: 2010-01-08 21:29:21
    Temat: Re: 2009 - mniej wypadków, mniej ofiar
    Od: Aron <a...@g...pl>

    no wlasnie jak to jest ze liczba samochodow rosnie, a liczba zabitych
    spada

    aron

  • 3. Data: 2010-01-08 21:34:30
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 08 Jan 2010 20:12:02 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > http://www.policja.pl/portal/pol/1/49477/Mniej_wypad
    kow_mniej_zabitych_i_mniej_rannych__2009_rok_na_pols
    kich_drogach.html

    I to by było na tyle w temacie osłabienia trendu. Dorzuciłem dane z 2009
    do liczby wypadków na 1000 pojazdów i spadek kontynuuje trend z lat
    poprzednich, z małym odchyleniem w 2007-2008.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2010-01-08 21:38:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 Jan 2010 12:29:21 -0800 (PST), Aron wrote:
    >no wlasnie jak to jest ze liczba samochodow rosnie, a liczba zabitych
    >spada

    Po pierwsze - poczekajcie na caloroczny raport.
    Jakos tak to jest ze w koncowej wersji ofiar nieco przybywa.

    Po drugie - tlok na drogach coraz wiekszy, zamiast jechac 120 jade 60,
    to i wypadkow ubywa :-(

    Po trzecie .. nastawiali tych fotoradarow gesto.

    Po czwarte .. czyzby jednak coraz lepsze samochody ?

    I po piate .. zaraz, jaka byla zima rok temu - ostra ?

    J.

  • 5. Data: 2010-01-08 22:40:55
    Od: "Rafal..." <r...@i...addr.arpa>

    Uzytkownik "Aron" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci
    e.googlegroups.com...
    > no wlasnie jak to jest ze liczba samochodow rosnie, a liczba zabitych
    > spada

    Bo jezdzi sie na swiatlach caly rok ;-)))

    --
    Rafal - Tarnów
    rafal.tarnow ( malpa ) gazeta.pl

  • 6. Data: 2010-01-09 13:00:53
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > http://www.policja.pl/portal/pol/1/49477/Mniej_wypad
    kow_mniej_zabitych_i_mniej_rannych__2009_rok_na_pols
    kich_drogach.html

    Bardzo chcialbym poznac statystyki za okres letni - czyli od maja do
    pazdziernika. Bo generalnie im chlodniejsza i dluzsza zima tym mniej
    wypadkow w ciagu roku.