  • 1. Data: 2010-01-09 06:23:56
    Temat: wesoly poranek - samochody iglo :-)
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Witam
    Przyznac sie kto dzis mial na parkingu samochod w wersji iglo? :-)
    W Jaworznie w okolicach 5:30 nie dalo sie isc chodnikiem i jechac
    normalnie wiekszoscia ulic(nawt glownych) a na aucie bylo minimum 2 cm
    lodu a na przedniej szybie chyba z 3 lub 4cm lodu i nadal pada marznacy
    deszcz :-( (jak ja nie znosze zimy). Poranna rozgrzewka to jakies 15 min
    aby dalo sie normalnie/bezpiecznie autem jechac.
    pozdrawiam
    ps. nawet pies na porannym spacerku nie potrafil utrzymac pionu :-)

    Oskar Wilde

  • 2. Data: 2010-01-09 06:48:42
    Temat: Re: wesoly poranek - samochody iglo :-)
    Od: pwz <d...@d...pl>

    W dniu 2010-01-09 06:23, Gabriel'Varius' pisze:
    > Witam
    > Przyznac sie kto dzis mial na parkingu samochod w wersji iglo? :-)
    (...)

    DC: mnóstwo śniegu (i wciąż sypie), ale na szczęście nie było marznącego
    deszczu. dodatkowy plus - w nocy musiał być silny wiatr, bo autka nie
    jak igloo, lecz raczej niczym lodołamacze wyglądają, tzn. ośnieżone z
    zawietrznej strony, a z nawietrznej czyste (dachy też).
    pwz

  • 3. Data: 2010-01-09 08:23:54
    Od: "j" <...@g...pl>

> [...]
    > jak igloo, lecz raczej niczym lodołamacze wyglądają, tzn. ośnieżone z
    > zawietrznej strony, a z nawietrznej czyste (dachy też).

    W Gliwicach nie pada, w nocy tylko lekko popruszylo.
    Temperatura w okolicach 0 st C.
    Drogi na razie nie chce mi sie sprawdzac.
    Ludzie chodza na dwóch łapach wiec chyba ślisko nie jest :)

    --
    yaro

  • 4. Data: 2010-01-09 08:46:28
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Gabriel'Varius' wrote:

    > jakies 15 min aby dalo sie normalnie/bezpiecznie autem jechac.
    > pozdrawiam
    > ps. nawet pies na porannym spacerku nie potrafil utrzymac pionu :-)

    Mój pies tez nie potrafi chodzic po lodzie ;) Od rana ma z tym problem.

    Okolice Bielska-Białej. Przez pół nocy padał deszcz, który nad ranem nieźle
    zmarzł. W tej chwili wszystko jest pokryte lodem, nawet flagi z reklamami są
    sztywne i fajnie trzeszczą podczas najmniejszego podmuchu. Droga to lodowisko i
    zastanawiam się, czy nie wziąć łyżew i się nie zacząć bawić. Ściana domu na
    która padał deszcz, teraz ma sliczne, lodowe nacieki. Chodzić się oczywiście nie
    da. Ale fajne jest to, ze jak mocniej uderzymy w lód, łamie się, a pod spodem
    5cm białego puchu :)

    --
    Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
    PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

  • 5. Data: 2010-01-09 08:47:59
    Od: Przemek <jpparo@usun_gazeta.pl>

    Gabriel'Varius' pisze:
    > Przyznac sie kto dzis mial na parkingu samochod w wersji iglo? :-)

    Ja :)
    U nas w Czechowicach Dziedzicach wszystko było przykryte skorupą lodową
    - chodziło się po tym zajebiście :)

    A co do jazdy, to właśnie wróciłem z wojaży - ulice puste, na zakretach
    nie trzeba sie posiłkować ręcznym, aby dupa sama latała

    > ps. nawet pies na porannym spacerku nie potrafil utrzymac pionu :-)

    mój kundel łaził po tym śniegu-lodzie jak jezus po wodzie - nawet się
    nie zapadał :)

    Przemek

  • 6. Data: 2010-01-09 08:50:53
    Od: GregorY <g...@w...pl>

    Katowice z 7 rano - na termometrze -4 i szklanka. samochodu nie
    drapałem bo nie muszę :) rano nigdzie nie muszę jechać może potem
    będzie jechać.

  • 7. Data: 2010-01-09 09:21:05
    Od: "fajnefele" <f...@g...pl>

    DC 9 rano. Pies nie wie co ze soba zrobic tyle sniegu. Z boku samochodu
    nawialo zaspe do wysokosci szyb :-). W weekend tylko wyprawa do pobliskiego
    sklepu, a w poniedzialek jak sie nic nie zmieni komunikacja miejska - nie
    dosc ze mam letnie, to jeszcze ksiazke do przeczytania, a nigdzie nie idzie
    tak dobrze jak w autobusie :-).

  • 8. Data: 2010-01-09 09:34:08
    Od: pwz <d...@d...pl>

    W dniu 2010-01-09 09:21, fajnefele pisze:
    (...)
    > ksiazke do przeczytania, a nigdzie nie idzie
    > tak dobrze jak w autobusie :-).

    He, he, pod warunkiem, że wszyscy na ten pomysł nie wpadną :-P
    pwz

  • 9. Data: 2010-01-09 09:45:15
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...pl>

    Użytkownik Gabriel'Varius' napisał:
> [...]
    > pozdrawiam
    > ps. nawet pies na porannym spacerku nie potrafil utrzymac pionu :-)

    W DC sypie śnieg i jest -5 na 7mym piętrze mna termometrze, śnieg czuć
    że ciężki.
    Na ulicach na Bródnie biało ;)

    Pozdrawiam !!

  • 10. Data: 2010-01-09 09:51:02
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Przyznac sie kto dzis mial na parkingu samochod w wersji iglo? :-)

    W Krakowie też na wszystkim co 'na polu' ;-) kilka centymetrów lodu :/
    brat