  • 1. Data: 2014-06-18 11:34:10
    Temat: Sandomierz - Warszawa
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Która droga jest lepsza DK79 czy DK7 między Warszawą a Sandomierzem ? Będę
    musiał pokonać tę trasę za jakiś czas i zastanawiam się, którą drogę wybrać
    ?

  • 2. Data: 2014-06-18 11:53:33
    Temat: Re: Sandomierz - Warszawa
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Która droga jest lepsza DK79 czy DK7 między Warszawą a Sandomierzem ? Będę
    > musiał pokonać tę trasę za jakiś czas i zastanawiam się, którą drogę
    > wybrać ?

    z Sandomierza do siódemki kawałek.
    A.

  • 3. Data: 2014-06-18 12:11:43
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Ajgul" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Która droga jest lepsza DK79 czy DK7 między Warszawą a Sandomierzem ? Będę
    > musiał pokonać tę trasę za jakiś czas i zastanawiam się, którą drogę

    ----------------
    Przepraszam mój błąd (spojrzałem na mapę w okolica Warszawy).
    Ponowie pytanie, którędy jechać lepiej między Sandomierzem a Warszawą. DK 79
    czy DK77 i DK9 do Radomia i dalej DK7
    Jeszcze raz przepraszam i proszę o poradę.

  • 4. Data: 2014-06-18 23:59:48
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

> [...]
    > 79 czy DK77 i DK9 do Radomia i dalej DK7
    > Jeszcze raz przepraszam i proszę o poradę.

    Nie wiem, czy w Radomiu nie ryją, tam ciągle coś kopią...
    Dawniej jeździłem wzdłuż Wisły i nawet to mi pasowało, bo miałem interesy
    koło Wawra, ale z kolei zachodnia Warszawa to już inna bajka. Zależy też od
    pory dnia i tygodnia, korki w Raszynie mogą być monstrualne.

    A.

  • 5. Data: 2014-06-24 07:39:56
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Ajgul" napisał w wiadomości grup

> [...]

    koło Wawra, ale z kolei zachodnia Warszawa to już inna bajka. Zależy też od
    pory dnia i tygodnia, korki w Raszynie mogą być monstrualne.

    ---------------------------------

    Właśnie w tym problem nie wiem, o której będę tamtędy jechał.
    Początek trasy to Zakopane (wcześnie rano by uniknąć korków na zakopiance)
    po drodze Kraków i Sandomierz cel to Warszawa. Narazie wstępnie zakładam, że
    będzie to późne popołudnie lub wieczór.
    A jaki jest stan techniczny tych dwóch możliwości dojazdu pomiędzy
    Sandomierzem a Warszawą ?

  • 6. Data: 2014-06-24 08:42:36
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2014-06-24 07:39, mz pisze:

> [...]
    > wstępnie zakładam, że będzie to późne popołudnie lub wieczór.
    > A jaki jest stan techniczny tych dwóch możliwości dojazdu pomiędzy

    DK 9 + 7 powinno pójść bez problemu, nie ma remontów tylko w godzinach
    szczytu jest spory ruch. W Radomiu już nie ryją od 2 lat (przynajmniej
    na tym odcinku).

    Stanu DK 79 nie znam ale jak jeszcze nią jeździłem to pamiętam, że
    zawsze jakiś odcinek był w remoncie.

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi